اخبار داغ

خشونت بی‌پایان پلیس آمریکا علیه شهروندان/ باز هم استفاده از تکنیک «فشار بر گردن»

خشونت بی‌پایان پلیس آمریکا علیه شهروندان/ باز هم استفاده از تکنیک «فشار بر گردن»
پلیس آمریکا برای بازداشت افراد مظنون باز هم از تکنیک فشار بر سر و گردن استفاده می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سی‌ان‌ان، تصاویر جدید منتشر شده از ادامه حرکت پلیس آمریکا در قرار دادن زانوی خود بر سر و گردن مظنونین در حین دستگیری حکایت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به دنبال انتشار تصاویر جدید از برخورد خشن پلیس آمریکا با فردی مظنون، رئیس پلیس شهر اسکنکتدی ایالت نیویورک با تایید این مطلب گفت: یک افسر پلیس اسکنکتدی در حین دستگیری یک مظنون، پای خود را بر روی سر فرد مورد نظر قرار داده است.

,

پلیس اسکنکتدی در بیانیه‌ای گفته است که این افسر صبح روز دوشنبه و به دنبال شکایت از فردی به محل حادثه اعزام شد که این افسر به منظور انتقال فرد مظنون برای انجام تحقیقات اقدام به بازداشت وی کرده است.

,

پلیس آمریکا مدعی شده است که افسر پلیس اسکنکتدی تنها برای انجام ماموریت به محل اعزام شده و فرد مظنون نیز در برابر بازداشت مقاومت کرده و افسر پلیس برای اینکه بتواند کنترل اوضاع را در دست داشته باشد زانوی خود را بر سر گایندارپرسود (فرد مظنون) قرار داده است.

,

ادامه خشونت پلیس آمریکا در دستگیری و بازداشت افراد مظنون در حالی ادامه دارد که چندی پیش پلیس شهر مینیاپولیس آمریکا با فشار دادن زانوی خود به مدت بیش از 8 دقیقه بر گردن فردی مظنون وی را به قتل رساند.

,

روز دوشنبه 25 می (5 خرداد) یک افسر سفیدپوست در آمریکا یک مرد سیاه‌پوست غیرمسلح را در شهر مینیاپولیس با فشار دادن زانوی خود بر گردن او به قتل رساند و پس از آن ایالت مینه‌سوتا و چندین ایالت دیگر آمریکا شاهد برگزاری تظاهرات گسترده مردمی در اعتراض به تبعیض و همچنین رفتار نژادپرستانه و وحشیانه پلیس با سیاهپوستان بوده است.

,

قتل جورج فلوید توسط یک مامور پلیس سفیدپوست، موجب اعتراضات گسترده‌ای در سراسر آمریکا و سایر مناطق جهان شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه