اخبار داغ

فرمانده تیپ 48فتح در مراسم رونمایی از کتاب ناگفته های ثانی:

دشمن بدنبال استحاله کشور در جنگ نرم است /شهدا الگویی مناسب برای جوانان در فضای مجازی

دشمن بدنبال استحاله کشور در جنگ نرم است /شهدا الگویی مناسب برای جوانان در فضای مجازی
فرمانده تیپ 48 فتح با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم رسانه ای بدنبال استحاله کشور است گفت:جوانان در فضاهای مجازی به دنبال الگو های خاص خود هستند و این در حالی است که شهدا الگویی روشن برای جوانان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز در آیین رونمایی از کتاب ناگفته های ثانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا به ما گفتند ما که رفتیم کاری حسینی کردیم ولی آیا ما کاری زینبی برای این شهدا کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:امروز ترویج فرهنگ ایثار شهدا به عنوان یکی از شاخص های مدیریتی در جهت اعتلای این فرهنگ باید به درستی صورت پذیرد.

حکمتیان تصریح کرد: تمام موجودات عالم طعم مرگ را خواهند چشید ولی شهادت در راه خدا یک ارزش الهی است که این توفیق نصیب همه نخواهد شد مگر انسان های صالح.

وی تاکید کرد:شهید سهرابی ثانی برای اعتلای نام ایران اسلامی و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از تمامیت ارضی کشور به همراه سایر همرزمان شهیدش جان داند تا ما ذره ای از خاک مقدسان به دست دشمنان و منافقین نیفتند.

فرمانده تیپ 48فتح گفت:عهد و میثاق شهیدان با امامین انقلاب بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب هنوز در خطوط مقدم از هشت سال دفاع مقدس تا دفاع از حرم و وطن روز به روز پررنگ تر می شود و این بر ارزش های این شهدا افزوده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش و کوشش شهید سهرابی ثانی از کارگری در بوشهر و صمیمیت با دوستان و اساتید و دانشجویان معرف شخصیت بی نظیر این شهید والا مقام است.

حکمتیان در ادامه گفت: امروز جوانان ما در فضاهای مجازی به دنبال شخصیت و الگو های خاص خود هستند و این در حالی است که امثال شهیدان سهرابی ثانی در این شهرستان به عنوان الگویی روشن برای جوان در دسترس همه این جوانان هستند.

وی افزود: توطئه‌ دشمنان در حوزه های مختلف با ترور و هزاران دسیسه از کودتا و تحریم و جنگ های نیابتی از تلاش های پنهان و آشکار دشمن در طی 40 سال گذشته است که به برکت خون همین شهدا این توطئه‌ ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.

فرمانده تیپ 48 فتح گفت: شهید سهرابی و ثانی و همرزمان شهیدش به واسطه همین توطئه‌ دشمنان به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد:تیپ 48فتح در حوزه های مختلف در مرز های مختلف با گروهک های مختلف بیش از 15سال است شبانه روز در حال تلاش و خدمت هستیم و در حوزه های مختلف در خط مقدم نبرد با گروهک های مختلف در حال دفاع هستیم.

حکمتیان گفت:امروز با خون خویش از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کردیم تا ذره ای از این خاک توسط دشمن سیطره نشود.

وی در ادامه گفت: دشمنان به دنبال تغیر ساختار در حوزه مدیریتی  و با جنگ نرم و رسانه ای به دنبال استحاله و تغییر ماهیت کشور است و باید با اقتدار و داشتن روحیه جهادی و شهید و شهادت در مقابل این توطئه‌ ها بایستیم.

فرمانده تیپ48فتح گفت:امروز اقتدار ما باعث شد که کشتی های نفتی ما در حالی که دشمنان گزافی گویی کردند به سلامت رسیدند و آمریکا و آمریکایی ها هیچ غلطی نتوانستند بکنند.


انتهای پیام

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه