اخبار داغ

پیش‌بازی ماشین‌سازی و پرسپولیس؛

افتتاح هفته بازهم در شهر اولین‌ها/ کورس ماشینِ ناکامی با ماشینِ قهرمانی

افتتاح هفته بازهم در شهر اولین‌ها/ کورس ماشینِ ناکامی با ماشینِ قهرمانی
هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس در تبریز آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، قطار لیگ برتر فوتبال بازهم در شهر اولین‌ها وارد ایستگاه جدید خود خواهد شد با این تفاوت که این بار در خانه تیم سبزپوش تبریزی سوت آغاز هفته بیست‌وچهارم به صدا درخواهد آمد. بر این اساس، تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس از ساعت 20:15 فردا (جمعه) در دیدار آغازین هفته بیست‌وچهارم به میزبانی ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی (بنیان دیزل) تبریز رودرروی یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

کورس ماشینِ ناکامی با ماشینِ قهرمانی

, کورس ماشینِ ناکامی با ماشینِ قهرمانی, کورس ماشینِ ناکامی با ماشینِ قهرمانی,

دو تیم در شرایط کاملا متفاوت به مصاف هم می‌روند. در یک سو ماشینِ رضا مهاجری روی دنده ناکامی قرار دارد و در سوی دیگر پرسپولیسِ یحیی گل‌محمدی اسب خود را برای قهرمانی زین کرده و با تاخت‌و‌تاز به سمت دفاع از عنوان سه دوره قبلی خود پیش می‌رود. سبزقبایان تبریزی در 4 هفته گذشته دست‌شان از کسب امتیاز کوتاه مانده و این درحالی است که سرخ‌پوشان پایتخت در این مدت با دست پر از زمین خارج شده‌اند.

,

استقبال با نتایج متفاوت اما مشابه!

, استقبال با نتایج متفاوت اما مشابه!, استقبال با نتایج متفاوت اما مشابه!,

ماشین‌سازان با شکست یک بر صفر در زمین نفت مسجدسلیمان به استقبال این بازی می‌آیند و پرسپولیسی‌ها پس از پیروزی خانگی بر شاهین شهرداری بوشهر با همین نتیجه آن هم در شرایطی که حدود یک سوم از بازی را با یک یار کمتر بازی کردند. بدون شک، رضا مهاجری به دنبال یافتن راهی برای تغییر مسیر تیمش در لیگ است و یحیی گل‌محمدی همتای او در تیم مقابل می‌کوشد تا ثبات نتیجه‌گیری خود را در تبریز تداوم ببخشد. 

,



 

,
, ,
,

تقابل سرمربیان سابق شهر خودرو

, تقابل سرمربیان سابق شهر خودرو, تقابل سرمربیان سابق شهر خودرو,

رضا مهاجری و یحیی گل‌محمدی با یک پیشینه مشترک در تبریز رودرروی هم قرار می‌گیرند که این پیشینه به مشهد برمی‌گردد، جایی که هر دو مربی هدایت تیم شهر خودرو را بر عهده داشته‌اند. این درحالی است که سرمربیگری در تبریز دیگر وجه مشترک رزومه این دو سرمربی است، با این تفاوت که یحیی گل‌محمدی خاطره خوشی از تبریز ندارد و شاید تنها ناکامی در رزومه سرمربیگری او حضور در تراکتور بوده است.  

,

یحیی با قطار ترین‌ها به تبریز می‌آید

, یحیی با قطار ترین‌ها به تبریز می‌آید, یحیی با قطار ترین‌ها به تبریز می‌آید,

پرسپولیس اکثر ترین‌های لیگ را به خود اختصاص داده و صاحب بیشترین برد، بهترین خط دفاعی، بهترین تفاضل گل و بیشترین امتیاز است. سرخ‌ها همچنین دومین خط آتش لیگ را در اختیار دارند و عنوان بهترین تیم خارج از خانه و دومین تیم برتر لیگ نوزدهم از لحاظ میزان باخت نیز به این تیم تعلق دارد و این درحالی است که ماشین‌سازی هیچ سهمی از ترین‌های لیگ نداشته و جزو تیم‌های در حاشیه محسوب می‌شود!

,

دست و پا گیر مثل ماشین‌سازی

, دست و پا گیر مثل ماشین‌سازی, دست و پا گیر مثل ماشین‌سازی,

سبزقبایان در ورژن جدید خود حریف دست و پا گیری برای سرخابی‌های پایتخت بوده‌اند، علی‌الخصوص در فصل جاری لیگ برتر که از سه تقابل با دردانه‌های تهرانی به آمار فوق‌العاده 2 پیروزی و یک تساوی دست یافته‌اند. البته حکایت تیم قدیمی تبریز بعد از جدایی رسول خطیبی بسیار متفاوت شده و باید دید که آیا این تیم در جدال با مدعی جدی قهرمانی می‌تواند ترمز حریف را بکشد یا بازهم تابلوی ایست را در کنار خود خواهد دید؟

,

تبریز شهر خوشبختی پرسپولیس!

, تبریز شهر خوشبختی پرسپولیس!, تبریز شهر خوشبختی پرسپولیس!,

در چهار رویارویی آخر ماشین‌سازی و پرسپولیس که در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی انجام شده، این تیم تهرانی بوده که دست برتر را داشته و توانسته است به دو پیروزی و دو تساوی دست یابد. این آمار وقتی جالب توجه به نظر می‌رسد که هر دو پیروزی تیم تهرانی در زمین حریف رقم خورده هرچند با زحمت زیاد. از سویی، پرسپولیس یک قهرمانی از سه قهرمانی پیشین خود را در تبریز مسجل کرده است.

,

فرگی‌تایم بر له و علیه تبریزی‌ها

, فرگی‌تایم بر له و علیه تبریزی‌ها, فرگی‌تایم بر له و علیه تبریزی‌ها,

جدال رفت دو تیم در تهران که حاشیه‌های زیادی هم داشت با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی پرسپولیسی‌ها در دقایق پایانی صاحب یک ضربه پنالتی شدند که ضربه چیپ علی علیپور را حامد لک با تشخیص خوب خود مهار کرد. این درحالی است که در آخرین بازی دو تیم در تبریز که در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد، پرسپولیس با گل ثانیه‌های پایانی وحید امیری موفق به شکست و حذف ماشین‌سازی شد.

,

تفاوت را احساس کنید

, تفاوت را احساس کنید, تفاوت را احساس کنید,

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال، ماشین‌سازی تیم میزبان این دیدار با 24 امتیاز در مکان دهم قرار دارد و پرسپولیس با بیش از دو برابر امتیاز با میزان 53 امتیاز در صدر جدول و این تفاوت بزرگ دو تیم است. تبریزی‌ها امیدوار به بازگشت به مکان تک رقمی نهم هستند و سقوط به رده دوازدهم بدترین عاقبتی است که این بازی می‌تواند برای آن‌ها رقم بزند. اما در سمت مقابل، تهرانی‌ها با هر نتیجه‌ای همچنان یکه‌تار باقی خواهند ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه