اخبار داغ

۴ جشنواره سینمایی با هم متحد شدند/ ۶ هفته با هم

۴ جشنواره سینمایی با هم متحد شدند/ ۶ هفته با هم
چهار جشنواره بزرگ سینمایی پاییزی اعلام کردند نیروهای خود را برای مقابله با عوارض کرونا یکی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ورایتی، جشنواره‌های ونیز، تورنتو، تلوراید و نیویورک اعلام کردند در اتحادی مشترک، فستیوال‌های پاییزی را به جای رقابت، با روحیه همبستگی همه جانبه در دوره پسا کرونایی وارد عمل می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این چهار چشنواره مهم پاییزی که در مجموع در طول ۶ هفته برپا می‌شوند، با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند همه این جشنواره‌ها امسال سکویی متحد برای معرفی بهترین‌های سینما خواهد بود.

,

در این بیانیه آمده است: امسال از رقابت با همکاران‌مان در جشنواره‌های پاییزی فاصله گرفته‌ایم و به این وسیله به همکاری متعهد می‌شویم. ما ایده‌ها و اطلاعات را به اشتراک می‌گذاریم و جشنواره‌های خود را به بستری یکپارچه برای ارایه بهترین‌های سینما بدل می‌کنیم. ما در خدمت فیلم‌سازان، تماشاگران، روزنامه‌نگاران و همه اعضای صنعت سرگرمی هستیم که اکوسیستم سینما را رونق می‌بخشند.

,

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز از ۲ تا ۱۲ سپتامبر (۱۲ تا ۲۲ شهریور) برگزار می‌شود و پس از آن جشنواره فیلم تورنتو از ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر (۲۰ تا ۳۰ شهریور) و سپس جشنواره فیلم نیویورک از ۲۷ سپتامبر تا ۳ اکتبر (۶ تا ۱۲ مهر) برگزار می‌شود. تلوراید نیز از ۳ تا ۷ سپتامبر (۱۳ تا ۱۷ شهریور) برگزار می‌شود.

,

این بیانیه به امضای آلبرتو باربرا مدیر جشنواره ونیز، کامرون بیلی و جوانا ویسنته مدیران جشنواره تورنتو، اوجین فرناندز مدیر جشنواره نیویورک و تام لودی و جولی هانت سینگر مدیران جشنواره تلوراید رسیده است.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه