اخبار داغ

با پیگیری‌های همه جانبه؛

ویزای کار علیرضا بیرانوند صادر شد/ سنگربان تیم ملی سه‌شنبه در بلژیک

ویزای کار علیرضا بیرانوند صادر شد/ سنگربان تیم ملی سه‌شنبه در بلژیک
فرآیند خروج بیرانوند از کشور تسریع شده تا با صدور ویزا و همچنین ارسال بلیط، باشگاه آنتورپ بلژیک هفته آتی مهیای معرفی خرید جدیدش باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تعطیلی ایرلاین‌ها و متعاقباً لغو پروازهای بین‌المللی در دوران پانادمی کرونا در جهان، لطمه بزرگی به علیرضا بیرانوند زد تا در سفر او به بلژیک و معرفی به تیم جدیدش تعویق بیفتد. علیرضا بیرانوند که پس از فروکش کردن تب کرونا در کشور و بازگشایی مرزها برای خروج از کشور به فرودگاه هم رفته‌ بود اما با مشکل ویزا مواجه شد تا مدت زمان بیشتری را در ایران بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سنگربان تیم ملی برای برطرف کردن مشکل روادیدش حتی به دیدار عباس عراقچی هم رفت و از علی قلی‌زاده، لژیونر شاغل در فوتبال بلژیک نیز برای خروج سریع‌تر از ایران کمک گرفت اما با تعلل و مشکلات زیاد خروج او از کشور، فرصت اعلامی باشگاه آنتورپ بلژیک تمام شد و این باشگاه طی نامه‌ای حضور بیرانوند در تمرینات و مسابقات تیم پرسپولیس را ممنوع اعلام کرد.

,

پس از پیگیری‌های بسیار توسط گلر شماره یک تیم ملی، او بالاخره توانست ویزای کار خود را دریافت کند و برای سه‌شنبه آتی راهی کشور بلژیک و تیم جدیدش، آنتورپ شود.

,

باشگاه بلژیکی برای بیرانوند بلیطی تهیه کرده تا خرید جدیدش برای پیوستن به تمرینات پیش فصل ژوپیلرلیگ هرچه زودتر به این کشور سفر کند.

,

لیگ بلژیک با شیوع کرونا در این کشور نیمه‌کاره به پایان رسیده بود و حالا تیم آنتورپ برای شروع قوی‌تر فصل آتی از حضور گلر سابق پرسپولیس و مرد شماره یک تیم ملی ایران بهره خواهد برد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه