اخبار داغ

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا:

قرارگاه خاتم الانبیا جای خالی پیمانکاران خارجی را پر کرد

قرارگاه خاتم الانبیا جای خالی پیمانکاران خارجی را پر کرد
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه پیگیری مصوبات سفرهای استانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید محمد پیش از ظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری گلستان و قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) اظهارداشت: این قرارگاه با تمام توان خود به کمک همه دولت‌ها آمد و توانست جای خالی پیمانکاران و شرکت‌های بزرگ خارجی را پر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی پروژه ستاره خلیج فارس را یکی از بزرگترین اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیا دانست و گفت: علی‌رغم تمام کارشکنی‌ها با ساخت این پالایشگاه، کشور در زمینه تولید بنزین به خودکفایی رسید.

,

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با اشاره به توان فنی و مهندسی این قرارگاه برای اجرای پروژه‌های بزرگ در کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 5 هزار پیمانکار با قرارگاه مشغول همکاری هستند. سعی کرده‌ایم در هر پروژه‌ای 70 درصد نیروی انسانی را از بومیان منطقه بکارگیری کنیم.

,

وی ادامه داد: قرارگاه خاتم‌الانبیا تا کنون بیش از 50 درصد حجم مخازن سدهای کشور، 290 کیلومتر مترو، 4 هزار کیلومتر راه آهن، 90 کیلومتر آزادراه و غیره ساخته است. علاوه براین در حوزه صنایعی مانند فولاد و مس نیز کارهای خوبی انجام داده است.

,

محمد خاطرنشان کرد: به رغم تحریم‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، تمامی پروژه‌های قرارگاه فعال است. اگر دولت بتواند تعهد خود در زمینه تأمین مالی پروژه‌ها را انجام دهد، کار با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

,

وی درباره پروژه سد نرماب که با پیمانکاری قرارگاه خاتم در حال ساخت است، گفت: تعهدات ما در سد نرماب انجام شده اما هنوز دولت منابع مالی موردنیاز را تأمین نکرده است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه