اخبار داغ

نجات جان مادر و کودک از گاز گرفتگی

نجات جان مادر و کودک از گاز گرفتگی
با حضور به موقع آتش‌نشانان در یک منزل مسکونی از مرگ یک مادر و کودک بر اثر گاز گرفتگی جلوگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سام نادری فرمانده ایستگاه ۲۲ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، اظهار کرد: ساعت ۱۰:۱۳ صبح امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر استشمام بوی شدید گاز در یک ساختمان مسکونی واقع در خانی آباد نو ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان ایستگاه ۲۲ را برای بررسی علت این حادثه اعزام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: این حادثه در یک ساختمان مسکونی ۷ طبقه ۱۴ واحدی رخ داده که بوی شدید گاز شهری در داخل ساختمان پراکنده شده بود که پس از بررسی‌های به عمل آمده آتش‌نشانان، مشخص شد که بوی شدید گاز از یکی از واحدهای طبقه هفتم این ساختمان است.
,
 
,
فرمانده آتش‌نشانان این عملیات افزود: با توجه به عدم پاسخگویی ساکنان این واحد مسکونی و اعلام همسایگان مبنی بر حضور نفرات در داخل واحد مسکونی و شواهد موجود بر حضور اشخاص در داخل این واحد، آتش‌نشانان در حضور عوامل انتظامی درب واحد مسکونی را باز کردند که پس از بررسی‌های اولیه با باز ماندن شیر اجاق گاز منزل همچنین یک خانم و یک کودک بیهوش در داخل یکی از اتاق‌های این واحد مواجه شدند.
,
 
,
نادری تصریح کرد: پس از مشاهده علائم گاز گرفتگی در این دو نفر، آتش‌نشانان اقدامات اولیه درمانی را بر روی مصدومان انجام دادند که خوشبختانه توانستند هر دو مصدوم را تا حدودی به حالت اولیه باز گردانند.
,
 
,
وی گفت: پس از حضور عوامل اورژانس در محل حادثه هر دو مصدوم برای مداوا تحویل کادر پزشکی شدند و آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و ارائه توصیه‌های ایمنی به ساکنان و سرپرست خانواده به عملیات خود پایان دادند.
,
انتهای پیام
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه