اخبار داغ

سفر به تبریز بدون 4 بازیکن؛

امیری، عالیشاه و ربیع‌خواه به بازی با ماشین‌سازی نمی‌رسند/ کاروان قرمزها با تمهیدات ویژه راهی تبریز شد

امیری، عالیشاه و ربیع‌خواه به بازی با ماشین‌سازی نمی‌رسند/ کاروان قرمزها با تمهیدات ویژه راهی تبریز شد
پرسپولیس برای رویارویی با تیم تبریزی از حضور سه هافبک و یک مدافع خود محروم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرخپوشان امروز با پرواز چارتر و رعایت تمهیدات حفاظتی ویژه و پروتکل‌های بهداشتی  راهی تبریز شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس امروز برای به حداقل رساندن احتمال دریافت بیماری در حالی وارد فرودگاه و سالن ویژه شدند که اعضای تیم از شیلد محافظتی علاوه بر ماسک استفاده می‌کردند. بازیکنان همچنین در سالن C.I.P فرودگاه مهرآباد از تجمع خودداری کردند که انجام این اقدامات مورد اشاره و تقدیر روابط عمومی ایران ایر نیز قرار گرفت.

,

سرخ‌پوشان همچنین با توجه به استفاده از پرواز چارتر در هواپیما نیز با فاصله از یکدیگر نشستند. با تدابیر اتخاذ شده از سوی مدیران پرسپولیس، کاروان قرمزها همانطور که در تهران با دو اتوبوس در فرودگاه سوار هواپیما شدند، در تبریز هم با دو دستگاه اتوبوس راهی هتل می‌شوند.

,

پزشک پرسپولیس در توضیح آخرین وضعیت مصدومان تیم گفت: محمد نادری که از ناحیه کشاله ران مصدوم بود، در حال حاضر زیر نظر کار پزشکی و مربی بدنساز، برنامه‌های خود را دنبال می‌کند.

,

وی در ادامه افزود: همین شرایط برای امید عالیشاه نیز وجود دارد که از ناحیه کشاله مصدوم بود. وحید امیری البته از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود که به همین ترتیب زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم قرار دارد ولی محسن ربیع‌خواه با آسیب دیدگی از ناحیه پاشنه پا، فعلا تحت نظر کادر پزشکی است.

,

علیرضا حقیقت در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن مسابقه ماشین سازی تبریز و با صلاحدید سرمربی تیم مقرر شد این ۴بازیکن در این بازی حضور نداشته باشند و برنامه‌ها برای بهبودی و آماده‌سازی آن‌ها جهت دیدارهای آینده آماده شوند.

,

حقیقت در پایان تاکید کرد: امیدواریم و تلاش می‌کنیم که این ۴ بازیکن با کامل شدن دوره آماده سازی بعد از بهبودی آسیب دیدگی بعد از بازی ماشین سازی در اختیار سرمربی قرار بگیرند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه