اخبار داغ

مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره):

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به دنبال تحول آفرینی اجتماعی در کشور است/ خدمات تجهیزاتی به گروه های جهادی اعطا می شود

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به دنبال تحول آفرینی اجتماعی در کشور است/ خدمات تجهیزاتی به گروه های جهادی اعطا می شود
احمدی مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از تحول آفرینی در حوزه اجتماعی کشور خبرداد و گفت: هر چقدر سطح اندیشه ورزی و سیاستگذاری راهبردی گروه های جهادی ارتقا پیدا کند، به همان میزان کارهای زمین مانده در کشور به سر انجام خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اسماعیل احمدی مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شامگاه امروز در دیدار با سرگروه های جهادی بسیج دانشجویی استان اردبیل که در ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد به تشریح اهداف و برنامه های قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پرداخت و گفت: قرارگاه جهادی ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در واقع به دنبال انسجام بیشتر گروه های جهادی در سراسر کشور است و در این راه آماده ارائه هرگونه خدمان مادی و معنوی به جهادگران سراسر کشور در محرومیت زدایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به دنبال ایجاد گروه های جدید نیست افزود: این ستاد قصد دارد با ساماندهی گروه های موجود بیشترین خدمات در مناطق کم برخوردار انجام شود.
,

احمدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به دنبال ایجاد شرایط برای گردهمایی داوطلبین حهادی از گروه های جهادی مختلف در سراسر کشور است، گفت: شناسایی فرصت ها، استفاده از تجربیات جهادگران با سابقه و انتقال آنها به گروه های جهادی از جمله اهداف قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از این اقدام است.

,

تولید بیش از 60میلیون ماسک توسط گروه های جهادی تحت حمایت ستاد اجرایی

, تولید بیش از 60میلیون ماسک توسط گروه های جهادی تحت حمایت ستاد اجرایی, تولید بیش از 60میلیون ماسک توسط گروه های جهادی تحت حمایت ستاد اجرایی,

احمدی در ادامه سخنان خود به خدمات گروه های جهادی در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: بیش از 60میلیون ماسک توسط گروه های جهادی تحت حمایت ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در ایام موج اول کرونا تولید و تحویل بیمارستان های کشور شد.

,

وی با بیان اینکه قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به دنبال تحول آفرینی در حوزه اجتماعی کشور است، گفت: بخش های مختلف ستاد اجرایی فرمان حضرت(ره) در تلاش هستند تا با تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در کشور مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی را هموارتر کنند.

,

احمدی به خدمات گروه های جهادی بسیج در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی در کنار خدمات عمرانی مانند احداث مسجد، مدرسه و خانه های محروم می توانند با کمی تعامل و استفاده از تجربیات گروه های جهادی دیگر ،ضمن ارتقای دانش مردم مناطق کم برخوردار در زمینه های مختلف، به تحول جامعه نیز کمک کنند.

,

ارائه خدمات تجهیزاتی به گروه های جهادی

, ارائه خدمات تجهیزاتی به گروه های جهادی, ارائه خدمات تجهیزاتی به گروه های جهادی,

احمدی از سطح بندی گروه های جهادی خبر داد و گفت: هدف قرارگاه جهادی از سطح بندی این گروه ها ارائه خدمات کمی و کیفی بیشتر ز لحاظ تجهیزات و کمک های مالی در راستای تامین اهداف کروه های جهادی در مناطق کم برخوردار است.

,

مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ادامه سخنان خود از ارائه خدمات تجهیزاتی برای اولین بار به گروه های جهادی در سطح کشور خبرداد و گفت: قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از امسال با توجه به نیاز گروه های جهادی تجهیزات درخواستی نیز به آنها ارائه خواهد کرد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح نحوه حمایت های مادی و معنوی از گروه های جهادی پرداخت و گفت:  هدف قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) توانمندسازی گروه های جهادی در اجرای برنامه ها است.

,

احمدی با بیان اینکه گروه های جهادی در برگزاری برنامه هایی همچون یادواره های شهدا باید از ظرفیت های خود روستاها استفاده کنند، گفت: طبق برنامه ریزی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هر گروه جهادی در برگزاری برنامه هایی مثل یادواره شهدا باید 20 کلاس آموزشی در روستاها برگزار کند تا  با استفاده از استعدادهای داخلی روستاها برنامه مدنظر را برگزار کند تا روحیه خودباوری و اتکای به خود در مناطق کم برخوردار تقویت شود.

, احمدی با بیان اینکه گروه های جهادی در برگزاری برنامه هایی همچون یادواره های شهدا باید از ظرفیت های خود روستاها استفاده کنند، گفت: طبق برنامه ریزی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هر گروه جهادی در برگزاری برنامه هایی مثل یادواره شهدا باید 20 کلاس آموزشی در روستاها برگزار کند تا  با استفاده از استعدادهای داخلی روستاها برنامه مدنظر را برگزار کند تا روحیه خودباوری و اتکای به خود در مناطق کم برخوردار تقویت شود., احمدی با بیان اینکه گروه های جهادی در برگزاری برنامه هایی همچون یادواره های شهدا باید از ظرفیت های خود روستاها استفاده کنند، گفت: طبق برنامه ریزی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هر گروه جهادی در برگزاری برنامه هایی مثل یادواره شهدا باید 20 کلاس آموزشی در روستاها برگزار کند تا  با استفاده از استعدادهای داخلی روستاها برنامه مدنظر را برگزار کند تا روحیه خودباوری و اتکای به خود در مناطق کم برخوردار تقویت شود.,

احمدی از راه اندازی سامانه 3040 خبرداد و گفت: در این سامانه هر جهادگری که درصدد راه اندازی گروه جهادی است می تواند با برقراری تماس با سامانه فوق از خدمات مشاوره ای رایگان و انتقال تجربه برخوردار شود.

,

وی با بیان اینکه قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گوش شنوا و چشم بینای جهادگران در سطح کشور است، گفت: این قرارگاه از دانشجویان جهادگر می خواهد تا با ورود به کارهای پژوهشی و پایان نامه ها قرارگاه جهادی ستاد را در امر توانمند سازی و انتقال تجربیات ارزنده به همه گروه های جهادی فعال در مناطق کم برخوردار یاری کنند.

,

احمدی تصریح کرد: هر چقدر سطح اندیشه ورزی و سیاستگذاری راهبردی در گروه های جهادی ارتقا پیدا کند به همان میزان کارهای زمین مانده در کشور  انجام خواهد شد.

, احمدی تصریح کرد: هر چقدر سطح اندیشه ورزی و سیاستگذاری راهبردی در گروه های جهادی ارتقا پیدا کند به همان میزان کارهای زمین مانده در کشور  انجام خواهد شد., احمدی تصریح کرد: هر چقدر سطح اندیشه ورزی و سیاستگذاری راهبردی در گروه های جهادی ارتقا پیدا کند به همان میزان کارهای زمین مانده در کشور  انجام خواهد شد.,

در ادامه این نشست مسئولین گروه های جهادی دانشجویی به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در زمینه مشکلات و موانع سر راه کارهای جهادی در استان اردبیل پرداختند.

,

انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه