اخبار داغ

نماینده مردم قزوین در مجلس:

طرح سوال از رئیس‌جمهور با هدف حل مشکلات اقتصادیست/گام بلند مجلس در مبارزه با فساد

طرح سوال از رئیس‌جمهور با هدف حل مشکلات اقتصادیست/گام بلند مجلس در مبارزه با فساد
فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین در مجلس درباره‌ی تایید اعتبارنامه‌ی یکی از نمایندگان مجلس گفت: عدم رای به تاجگردون باعث شد تا دست فساد از جامعه قطع شود و این عدم رای بهترین اقدام مجلس یازدهم در بحث معیشت و مبارزه با فساد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی در دیدار با اعضای شورای بسیج رسانه استان قزوین که در دفتر این نماینده مجلس در قزوین برگزار شد با اشاره به اهمیت کارکرد رسانه در آگاه‌‌سازی جامعه اظهار کرد: رسانه ابرازی مناسب برای ارتقای سطح آگاهی مردم در زمینه‌های مختلف است، به گونه‌ای که اگر کار مفیدی در جامعه انجام شود اما اطلاع رسانی و تبیین اهداف صورت نگیرد اینطور به نظر می‌رسد که گویا کاری انجام نشده‌است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
وی افزود: البته در این میان رسالت رسانه که بیان درست و صادقانه مسائل است نکته‌ی بسیار حائز اهمیتی به شمار می‌رود.
,
 
,
نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به طرح راه اندازی کمیسیون رهبری بیان کرد: به شخصه با ایجاد کمیسیون مطالبات رهبری در مجلس مخالفم؛ چراکه لازم است تمام مجلس پیگیر مطالبات رهبری باشد و همه ریل‌گذاری‌ها براساس تصمیمات رهبری انجام شود که از شروع به کار نمایندگی خودم در مجلس چندین تذکر داشته ام.
,
 
,
, ,
 
,
نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس اذعان کرد: چهل سال ناکارآمدی در کشور داشته‌ایم که در چهل روز شروع به کار مجلس یازدهم پاسخ داده نمی‌شود، سطح توقع مردم از ما بسیار بالاست؛ لذا به دنبال آن هستیم که اقدامات اشتباهی که تا به حال در مجلس وجود داشته است را پاکسازی کرده و زیرساخت‌های جدیدی را ابلاغ کنیم.
,
 
,
وی گفت: از سوی دیگر قوانین بسیاری در مجلس وجود دارد که ناکارآمد بوده و لازم است برخی از این قوانین حذف شود که برای این موضوع حتما اقدامات خوبی از سوی مجلس یازدهم صورت خواهد گرفت.
,
 
,
این مقام مسئول ابراز کرد: در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی-اجتماعی، تلاش ما در حوزه‌ی محرومیت‌زدایی و ایجاد زیرساخت شبکه بهداشت و درمان است، زیرا استان قزوین در این مسائل به شدت فقیر است.
,
 
,  ,
سیاست دولت درخصوص فرزندآوری بسیار ناکارآمد و ضعیف است
, سیاست دولت درخصوص فرزندآوری بسیار ناکارآمد و ضعیف است,
 
,
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد: رودبار الموت به عنوان مناطق پررود شناخته می‌شود، اما متاسفانه حق برداشتی از این رودها و رود طارم وجود ندارد.
,
 
,
وی تصریح کرد: اگر بتوانیم در این چهار سال زیرساخت‌های بهداشت و درمان را تقویت کرده و در راستای محرومیت زدایی گام برداریم، کار بزرگی انجام داده‌ایم. یک سوم مشکلات معیشتی در خانواده‌ها مربوط به حوزه‌ی سلامت است که اگر این مسئله به خوبی رفع شود، یک سوم مسائل معیشتی مردم برطرف خواهد شد.
,
 
,
محمدبیگی تصریح کرد: فعالیت دیگر ما تدوین سند ملی گیاهان دارویی است که در مجلس در حال پیگیری این موضوع هستم؛ استان قزوین در این حوزه استانی غنی است و با راه اندازی دانشکده طب سنتی و مراکز داروهان گیاهی در این راستا حدود ۴ هزار شغل ایجاد خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به بحث جمعیت و فرزندآوری عنوان کرد: سیاست دولت درخصوص فرزندآوری و جمعیت بسیار ناکارآمد، ضعیف و در برخی موارد مغایر ابلاغ مقام معظم رهبری است، به گونه‌ای که ادامه‌ی این رویه در سال ۱۴۲۰ ما را با گرداب کشنده‌ای مواجه می‌کند. تلاش ما سرمایه‌گذاری روی نسل بارور ۱۵ تا ۴۵ سال است که این فرآیند می‌تواند در سال‌های آتی حداقل باعث ایجاد جایگزین جمعیتی باشد.
,
 
,
وی در ادامه گفت: افزایش جمعیت تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال دارد، به گونه‌ای که در راستای رفع نیازهای فرزندان به شغل‌های متعددی در عرصه‌های مختلف نیاز است که همین مسئله باعث ایجاد و رونق شغل‌های مختلف می‌شود که البته ما در تلاشیم تا شرایط وام و تسهیلات لازم برای افزایش جمعیت انجام شود.
,
 
,
عدم رای به تاجگردون باعث شد تا دست فساد از جامعه قطع شود
, عدم رای به تاجگردون باعث شد تا دست فساد از جامعه قطع شود,
 
,
نماینده مردم قزوین در مجلس تاکید کرد: بسیج رسانه باید پیشرو در مطالبات رسانه‌ای باشد و در جریان‌سازی، گفتمان سازی و سیاست‌گذاری فرهنگی جامعه نقش اصیل خود را ایفا کند، اگر رسانه در امور انقلاب پشتیبان نمایندگان خود باشد، مصوبات خوبی در مجلس ایجاد می‌شود.
,
 
,
وی افزود: در حوزه‌ی کمیسیون ویژه‌ی جمعیت و خانواده در مباحث سبک‌زندگی دینی و اسلامی، خانواده و جمعیت و سلامت باروری در کمیسیون مجلس پیگیری‌های لازم را خواهم داشت.
,
 
,
این مقام مسئول درباره‌ی حواشی ایجاد شده درباره تایید اعتبارنامه‌ی یکی از نمایندگان مجلس گفت: عدم رای به تاجگردون باعث شد تا دست فساد از جامعه قطع شود و این عدم رای بهترین اقدام مجلس یازدهم در بحث معیشت و مبارزه با فساد بود زیرا وی در دوره گذشته رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بود که بیشترین ارتباط را با زندگی و معیشت مردم داشت.
,
 
,
, ,
 
,
وی با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور بیان کرد: در خصوص مطالبات از رئیس جمهور باید گفت که این مطالبات در راستای تامین اقتصاد کشور و با هدف شکل‌گیری کمیته‌های اقتصادی و معیشت همچنین فعال‌سازی قرارگاه معیشتی است.همچنین به دنبال محرومیت‌زدایی و اقدامات زیرساختی در حوزه آب و برق هستم و حوزه بهداشت و درمان هم به صورت ویژه کار خواهیم کرد.
,
 
,
وی در پایان گفت: طی روزهای گذشته در جلسه ای که در فرمانداری برگزار شد برای راه اندازی کتابخانه زن و خانواده، احداث مرکز بهداشت و درمان در هادی‌آباد، درمانگاه شبانه‌روزی اقبالیه، مرکز جامع سلامت رشتقون توانستم بودجه‌های مصوبی را برای این اقدامات فرهنگی اجتماعی تعیین کنم.
,
 
انتهای پیام/ا
,
 
,
انتهای پیام/ا
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه