اخبار داغ

دردسرهای استقلال بیشتر شد

وضعیت بغرنج آبی ها در آستانه بازی با تراکتور/ مصدومیت شدید یزدانی و یک کرونایی دیگر در اردوی استقلال

وضعیت بغرنج آبی ها در آستانه بازی با تراکتور/ مصدومیت شدید یزدانی و یک کرونایی دیگر در اردوی استقلال
شرایط استقلال در آستانه بازی با تراکتور بغرنج تر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در شرایطی که استقلال با توجه به خیل مصدومین و مبتلایان به کرونا از کمبود بازیکن رنج می برد، دو بازیکن این تیم نیز از لیست بازی با تراکتور خارج شدند تا شرایط آبی ها بغرنج تر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ظاهرا مصدومیت سیاوش یزدانی مدافع بلند قامت استقلال جدی است و تست کرونای یک بازیکن دیگر نیز در اردوی این تیم مثبت اعلام شده.

,

دکتر کاوه ستوده در خصوص وضعیت سیاوش یزدانی گفت: این بازیکن به دلیل احساس درد در اواسط تمرین روز پنجشنبه، از زمین تمرین خارج شد و بلافاصله اقدامات درمانی در خصوص وضعیتش صورت پذیرفت. از این بازیکن دو MRI گرفته شد که نتایج آن طبیعی بود و خود این بازیکن احساس دردی نمی‌کرد ولی در تست فانکشنال (عملکردی)، او احساس درد داشت و به همین دلیل مجوز تمرین کردن برای او صادر نشد و او باید فیزیوتراپی کند.

, MRI,

وی ادامه داد: همچنین در خصوص وضعیت ارسلان مطهری هم باید بگویم که خوشبختانه کارهای درمانی او به خوبی پیش رفته و از روز یکشنبه او تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

,

ستوده همچنین در خصوص مبتلایان به کرونا در تیم استقلال گفت: در آخرین تست آزمایشگاهی صورت گرفته از بازیکنان استقلال، تعدادی از افرادی که پیشتر تست کرونایشان مثبت اعلام شده بود، تستشان منفی اعلام شد و یک نفر به افراد با تست کرونا مثبت اضافه شد که این موضوع به مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال اعلام شده است.

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه