اخبار داغ

ویزای بلژیک برای گلر سرخ ها صادر می شود

بدرقه بیرو با حضور اسکوچیچ؛ دوباره رفت و برگشت!/ بیرانوند فرداشب به بروکسل می‌رود

بدرقه بیرو با حضور اسکوچیچ؛ دوباره رفت و برگشت!/ بیرانوند فرداشب به بروکسل می‌رود
علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس پس از ملاقات با دراگان اسکوچیچ فرداشب به بلژیک سفر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرانجام پس از کش و قوس های فراوان علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش پرسپولیس به بلژیک سفر خواهد کرد تا رسما به باشگاه آنتورپ ملحق شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قرارد بیرو با باشگاه بلژیکی زمستان گذشته منعقد شده بود اما با توفق دو باشگاه پرسپولیس و آنتورپ قرار بر این شد گلر ملی پوش سرخ ها تا پایان فصل در پرسپولیس بماند و سپس در تابستان برای حضور در فصل جدید به این باشگاه ملحق شود. با بالا گرفتن بحران کرونا در جهان و تعطیلی کامل رقابت های ورزشی از جمله رقابت های فوتبال، مسابقات در سراسر جهان تعطیل شد و از همین رو سفر برو به بلژیک نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

,

با توجه به از سرگیری رقابتها گلر ملی پوش پرسپولیس قصد داشت تا پایان رقابتهای لیگ برتر در جمع سرخ ها باقی بماند و پس از آن به بلژیک سفر کند اما آنتورپ با آن مخالفت کرد تا بیرانوند راهی بلژیک شود.

,

او دو بار پیاپی قصد سفر به اروپا را داشت و حتی تا فرودگاه نیز رفت اما با توجه به تعطیلی پروازها به دلیل بحران کرونا و عدم صدور ویزا موفق نشد تا برای سفر دست به دامان وزارت خارجه شود.

,

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان بیرانوند ویزای گلر سرخ ها صادر شده و او قرار است شنبه شب به بلژیک سفر کند.

,

بیرانوند که در حال حاضر بازیکن تیم آنتورپ رویال بلژیک به حساب می‌آید، بعد از غیبت در مراسمی که بنا بود در تمرین باشگاه پرسپولیس اتفاق بیفتد، شب گذشته با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی دیدار کرد و با او به گفتگو نشست. در این دیدار اسکوچی برای بیرو آروزی موفقیت کرد و تاکید نمود بازی های او را در بلژیک زیر نظر خواهد گرفت.

,

درحالیکه از صبح امروز اخباری درباره سفر علیرضا بیرانوند برای سفر به بلژیک و حضور او در تست های پزشکی باشگاه آنتورپ مطرح شد و حتی سایت رسمی فدراسیون فوتبال خبر دیدار او با دراگان اسکوچیچ، سرمربی و ملادن زگانیر، مربی دروازه بان های تیم ملی پیش از عزیمت به این کشور را منتشر کرد اما در آخرین لحظات اتفاق عجیبی در فرودگاه امام خمینی(ره) رخ داد. دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس با وجود دریافت ویزا، با مشکل خروج از کشور رو به رو شده است. وی به همین دلیل برای دومین بار متوالی نتوانست ایران را به مقصد بلژیک ترک کند.

,
بیرانوند و نزدیکانش درصدد هستند امروز این مشکل را رفع کنند تا بتواند همین امروز یا فردا تهران را به مقصد دوحه قطر و سپس بلژیک ترک کند. بیرو پس از ملاقات با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی قرار بود امروز صبح از طریق پرواز قطری به بلژیک برود که این اتفاق رخ نداد؛ البته برخلاف اخبار منتشره تاریخ ویزای علیرضا بیرانوند از روز شنبه معتبر خواهد بود و بنابراین این دروازه ملی‌پوش فوتبال ایران به احتمال بسیار زیاد شنبه شب عازم بلژیک خواهد شد تا در تمرینات تیم تازه‌اش شرکت کند.
,
انتهای پیام
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه