اخبار داغ

امام جمعه اردبیل:

ملت به مجلس امیدوارتر است تا دولت/ وزارت صمت دنبال سرمنشاء گرانی باشد

ملت به مجلس امیدوارتر است تا دولت/ وزارت صمت دنبال سرمنشاء گرانی باشد
آیت الله سید حسن عاملی گفت: حل معضلات اقتصادی ما دو رکن دارد؛ اول، تدبیر دولت و مجلس و الان ملت به مجلس امیدوارتر است تا دولت اگر مجلس اینگونه ایام بگذراند مردم از آن ها مأیوس می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: نمایندگان محترم مجلس توجه کنند که ملت ما از بدو شروع به کار مجلس امیدوارانه به اقدامات اقتصادی مجلس چشم دوخته است ولی هنوز طرحی از مجلس دیده نشده است با این که ده‌ها عرصه بسیار حساس اقتصادی شایسته تصمیم فوری مجلس است.
 
وی افزود: همه ما دعا میکنیم که مجلس دچار روزمرگی یا تارک اصول و مشغول فروع و جزئیات نشود. در عرصه اقتصاد حتی یک روز می تواند سازنده باشد و نباید فرصت ها از دست برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,
,

امام جمعه اردبیل گفت: مجلسیان باید توجه کنند که وثوق مردم به آنها دائمی نیست اگر ملت ما معماری اقتصادی شایسته از مجلس نبینند قطعا سلب وثوق و اعتماد از مجلس خواهند کرد.
وی تصریح کرد: حل معضلات اقتصادی ما دو رکن دارد؛ اول، تدبیر دولت و مجلس و الان ملت به مجلس امیدوارتر است تا دولت. اگر مجلس اینگونه ایام بگذراند مردم از آن ها مأیوس می شوند.
 
آیت الله عاملی ابراز داشت: دومین شرط  همکاری مردم است، مثل این که کالاها و اجناس و خدماتی که متوقف بر دلار نیست قیمت آن را افزایش ندهند. این مطلب ده ها مثال دارد. چرا کارخانه سیمان باید قیمت سیمان را پایاپای دلار بالا ببرد. آیا معدنی که از آن مواد اولیه خود را بر می دارد ربطی به دلار دارد؟ کسی هم نیست آن‌ها را استیضاح بکند؟

,
,
,
,

وزرات صمت دنبال سر منشا گرانی باشد
 
نمانیده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: امثال تعزیرات و وزارت صمت به جای چسبیدن به کسبه جزء، به مبدا و سرمنشأ بروند یعنی بروند سراغ مراکز تولید که محصولات آنها متوقف بر دلار نیست. قیمت از آنجا که رفت بالا، بر کل بازار و کل کالاها تأثیر می گذارد.

, وزرات صمت دنبال سر منشا گرانی باشد,
,
,

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان تشکر می کنم که امسال ۴۰ میلیارد بلاعوض و ۳۰ میلیارد تسهیلات به عمران و آبادانی شهرستان گرمی اختصاص داد. سال گذشته 10 میلیارد اختصاص داده بود که امسال ۴ برابر کرده‌اندو قرار است با ضمیمه بودجه اختصاصی سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو به این مبلغ آب شرب ۲۱۷ روستای گرمی تامین گردد.

عاملی گفت: ما در ملاقات با مسئول بنیاد علوی که به اردبیل آمده بود پیشنهاد کردیم منطقه خلخال نیز تحت برنامه بنیاد علوی باشد و ما با مکاتبه با رئیس بنیاد مستضعفان این مقصد را دنبال خواهیم کرد. بنیاد علوی در سطح کشور در مناطق محروم حاضر می شود و با فعالیت چند ساله در آن مناطق تحول بزرگ عمرانی درست می کند.

وی با اشاره به اینکه سه نهاد در کشور ما در سازندگی شاهکار کرده اند؛  بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام،  سپاه پاسداران مخصوصاً قرارگاه خاتم الانبیاء اظهار داشت: به همین جهت هر سه نهاد با شدید ترین هجمه دشمن مواجه هستند چون هر سه داغ بزرگی بر دل دشمن نهاده اند و با قدرت تمام کار خود را ادامه می‌دهند.

,
,
,
,
,

منافقین به ریش آمریکا می خندند

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات نژادپرستانه دولت آمریکا اظهار داشت: در کل دنیا غیر از شخص ترامپ یک شخص یا یک نهاد یا مجموعه پیدا نشد که از جنایت و روش پلیس آمریکا حمایت کند. اما جای تاسف است که یک مجموعه به ظاهر ایرانی در آمریکا تمام عیار به حمایت از پلیس آمریکا برخاست و این مجموعه همان منافقین هستند که بخاطر مواجبی که از حکومت آمریکا و از سیا می گیرند چاره ای جز حمایت و دفاع از بدترین جنایت و بدترین پلیس دنیا را ندارند.

امام جمعه اردبیل افزود:  آنها یک ساختمان عظیم در آلبانی دارند که هزاران نفر را استخدام و در آنجا برای جاسوسی از ایران و ورود به فضای مجازی ایران و راه اندازی جنگ روانی، شایعه پراکنی و بمباران روحی ملت ما کار می کنند. حقوق این ها از کجا تامین می شود؟ وزارت خزانه داری آمریکا تمام جرائم نقض تحریم ایران را دربست در اختیار آنها قرار می دهد.

 وی تصریح کرد: آنها چندین کانال هوایی دارند که احتیاج به بودجه بسیار هنگفتی دارد سیا و موساد قوی ترین و گران ترین تجهیزات جاسوسی را در اختیار آنها قرار داده اند و عملیات روزانه جاسوسی و استخباراتی آنها از ایران و از ملت ما نشان می دهد که به یک بودجه بسیار عظیم وصل هستند یعنی آمریکا به جدّ، به تلاش آنها امید بسته است.

, منافقین به ریش آمریکا می خندند,
,
,
,
,
,
,

وی در پایان گفت: من توصیه‌ ای خیرخواهانه به حکومت آمریکا دارم. شما چهل سال از این جانیان حمایت کردید و در بودجه آمریکا برای اینها ردیف سرّی باز کردید آیا می توانید برای این بودجه هنگفت که از مالیات ملت آمریکا تامین می شود یک خروجی عمده و چشم پر کن نشان دهید؟ سردمداران این ها با پول شما چهل سال است که در بهترین ویلا ها در بهترین نقاط آمریکا و اروپا عیاشی می کنند و به ریش شما می خندند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه