اخبار داغ

آنچه در نماز جمعه این هفته استان یزد گذشت؛

ائمه جمعه یزد این هفته چه گفتند؟

ائمه جمعه یزد این هفته چه گفتند؟
محمدرضا ناصری گفت: پیشگیری از افزایش گرانی‌ها و همچنین همکاری اصناف در رعایت عدالت و حال مردم یک وظیفه است، اگر این موضوع محقق نشود، موجب ناامیدی بیشتر آنها به آینده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، ائمه جمعه و خطبای نماز جمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

 

,

امام جمعه یزد: دشمنان وارد فار جدید جنگ‌ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی شده‌اند

, امام جمعه یزد: دشمنان وارد فار جدید جنگ‌ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی شده‌اند,

آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد گفت: استکبار جهانی با استفاده از رسانه‌های گروهی همسو و نیز در فضای مجازی با استفاده از رواج شایعه، ایجاد شبهه و دروغ پراکنی درصدد ضربه به نظام، انقلاب و ولایت‌ است .

,

وی به گسترش رواج شایعه  و دروغ پراکنی توسط دشمنان علیه کشور به خصوص در ماه‌های اخیر اشاره کرد و افزود: مردم و مسوولان باید با بصریت و درایت مواظب توطئه‌های جدید استکبار جهانی باشند.

,

امام جمعه یزد ادامه داد: دشمنان نظام بعد از شکست سخت در عرصه‌های مختلف در ۴۰ سال گذشته وارد فار جدید جنگ‌ روانی، رسانه‌ای و تبلیغاتی گسترده علیه جمهوری اسلامی شده اند.

,

ناصری اظهار داشت: هدف دشمن انحراف اذهان مردم و جوانان و ایجاد ناامیدی در جامعه است که باید مردم و مسوولان با همدلی و بصیرت برای شکست آنها اقدام موثر انجام دهند.

,

وی تأکید کرد: مدیران اجرایی باید با کار و تلاش و مردم هم با انجام وظایف شرعی و ملی خود جلو توطه‌های دشمنان را بگیرند تا اهداف نظام و انقلاب تضعیف نشود.

,

امام جمعه یزد تصریح کرد: پیشگیری از افزایش گرانی‌ها و همچنین همکاری اصناف در رعایت عدالت و حال مردم یک وظیفه است، اگر این موضوع محقق نشود، موجب ناامیدی بیشتر آنها به آینده خواهد شد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: مسوولان باید نظارت خود را در بازار خرید و فروش بیشتر کنند که این موضوع از جمله مطالبه مردمی است، آنها باید با اتخاذ تدابیر مختلف از افزایش قیمت‌ها جلوگیری ‌کنند.

,

ناصری با بیان این‌که رعایت توصیه‌های پزشکی برای مقابله با شیوع کرونا را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مجالس روضه خوانی در مساجد باید با جمعیت کم و رعایت کامل موارد بهداشتی انجام شود.

,

 

,

امام جمعه بهاباد: ریشه‌کن شدن کرونا همت همگانی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را می‌طلبد

, امام جمعه بهاباد: ریشه‌کن شدن کرونا همت همگانی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را می‌طلبد,

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مسئله عفاف وحجاب در اسلام و با بیان اینکه زنان جامعه نیاز به حجاب دارند گفت: با حفظ حجاب و عفاف، دشمن نمی تواند به درون ما نفوذ کند و از مفاسد جلوگیری نماید.

,

وی با اشاره به توطئه ها و نقشه های شوم غرب و آمریکا در طول سال های عمر انقلاب اسلامی تصریح کرد: سال ها قبل رضاخان که مزدور غربی ها بود حجاب را از سر زنان کشید و این روزها رضاخان ها در پوشش رسانه و تبلیغات و پوچ گرایی غربی به میدان آمده اند.

,

رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد  ادامه داد: بی حجابی و بد حجابی توطئه و ابزار استعماری دشمن برای به بند کشیدن زنان و نابودی بنیان خانواده است و بانوان مسلمان باید با رعایت حجاب و عفاف در جامعه در مقابل هجمه آنان بایستند.

,

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه جهان غرب با ترویج فرهنگ بی حجابی و بی عفتی همواره به دنبال ابتذال جامعه بوده است اظهارداشت: حجاب مانند نماز، روزه و حج از احکام اولیه و ضروری اسلام است و اگر کسی احکام ضروری اسلام را منکر شود، موجب ارتداد است.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادره از ستاد مقابله با کرونا وظیفه همگانی است و مردم باید نسبت به این مهم توجه جدی داشته باشند افزود: زدن ماسک دراماکن عمومی نظیر مساجد و  نمازهای جمعه و جماعات الزامی است و همه مردم باید این شرائط را رعایت کنند تا این ویروس به زودی ریشه کن شود.

,

امام جمعه بهاباد تصریح کرد: در اسلام حفظ سلامت خود و دیگران از بیماری‌ها لازم و در برخی از موارد واجب است و اگر رعایت نکردن بهداشت شخصی و اجتماعی منجر به بیماری شود مذموم و در برخی از مواقع حرام است.

,

وی بیان کرد: در شرایط سخت بیماری ویروسی کرونا و شیوع فوق‌العاده حاد آن در سطح جهان و ایران و اوج‌گیری آن در برخی از استان‌های ایران و در مرحله هشدار قرار گرفتن استان  یزد، به همگان توصیه می‌شود که به حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

,

 

,

امام جمعه بافق: امید می رود با همت مجلس جدید در اقتصاد کشور تحول ایجاد شود

, امام جمعه بافق: امید می رود با همت مجلس جدید در اقتصاد کشور تحول ایجاد شود,

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بافق با اشاره به موضع کرونا و آسیب‌هایی که به کشور وارد شد اظهار کرد: در این شرایط کرونایی در طول مدت ۴ ماه فرصت‌های خوبی هم برای کشور فراهم شد.

,

وی افزود: رزمایش مواسات یکی از حرکاتی بود که مردم کشور به دنیا انسانیت و مردانگی و حمایت از محرومان را به خوبی نشان دادند.

,

سلیمانی ادامه داد:در شهرستان بافق نیز در طی رزمایش مواسات مردم بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلون تومان به نیازمندان کمک کردند.

,

امام جمعه بافق تصریح کرد: کرونا را جدی بگیریم و همگان باید اصول بهداشتی را رعایت کنند و هرکس رعایت نکند و مشکلی پسش آورد در پیشگاه خداوند مسئول است.

,

سلیمانی عنوان کرد: مردم ایران در مقابل این بیماری حرکت عظیمی را انجام داند و آیینه‌ی دور نمایی شد در سطح جهانی که دنیا بداند مردم ایران در مقابل افراد بی پناه و محروم آرام نمی‌گیرند.

,

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه اسماعیل هنهیه از فلسطین به مقام معظم رهبری و تشریح اوضاع منطقه فلسطین و پاسخ رهبری گفت: مقاومت فلسطین و جهاد و استیادگی در برابر توطئه‌های آمریکا موجب ناکامی آنان شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: عزت و سربلندی امت اسلامی در گروه همین ایستادگی هاست و حمایت ایران انقلابی از فلسطین و آزادی ان سرزمین مقدس تا فتحکامل همواره هست.

,

سلیمانی گفت: حمایت آمریکا و حماقت استکبار و صهیونسیت باعث شده تا جبهه جدید و محور عربی اسلامی در راه نجات فلسطین شکل بگیرد و پرچمدار این حرکت، ولی امر مسلیمن امام خامنه‌ای است.

,

وی افزود: تحرکات عجولانه ترامپ و نخست وزیر اسرائیل چندان اثری نخواهد داشت از نطر ایران تفاوتی بین حزب جمهوری خواه و دموکرات نیست و آرمان ما اولویت ما آزادی فلسطین است.

,

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتحابات مجلس هم انجام شد و در این مجلس چهره‌های مردمی و انقلابی وارسته به مجلس راه پیدا کردند که امیدوارم با این انتخابات مجلس تحول عظیمی در اقتصاد و معیشت مردم صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه