اخبار داغ

امام جمعه کوهدشت:

مسئولان نسبت به رفع گرانی بازار و اجاره بهاء املاک اقدام جدی کنند

مسئولان نسبت به رفع گرانی بازار و اجاره بهاء املاک اقدام جدی کنند
طهماسبی با اشاره به ضرورت نظارت دقیق و جدی در زمینه رفع گرانی بازار گفت: مجلس جدید باید در زمینه تغییر برخی قانون های کهنه و در برخورد قاطعانه با فساد ورود مجدانه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر‌افلاک، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کوهدشت، اظهار داشت: یکی از بیماری های بسیار خطرناک و نابود کننده اخلاقی، خشم و غضب است، این فاجعه ای که صفت رذیلهای این چنین به‌ وجود می آورد غیر قابل انکار بوده و در روایات به خطرناک ترین حربه های شیطان و آتش سوزان تعبیر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر‌افلاک،,

وی افزود: غضب ممکن است در نهایت به کشته شدن انسان بی گناه و مومنی ختم شود، در این حالت گاهی انسان دیوانه شده و طغیان می کند و استحکام روابط اجتماعی را درهم می ریزد.

,

امام جمعه کوهدشت بی نظارتی را دلیل اصلی آشفتگی در فضای مجازی برشمرد و عنوان کرد: دشمن در این شرایط کرونایی یک جنگ ترکیبی تمام عیار در حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به راه انداخته است و با خبرسازی های دروغ سعی در تضعیف ایران دارد، این در حالی است که حوزه سلامت ما نسبت سایر نقاط جهان در مقابله با ویروس کرونا عملکرد خوبی داشت.

,

وی با اشاره به اینکه با اقتدار پای انقلاب اسلامی ایستاده ایم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سال ۹۹ بایستی سال تحول آفرینی در تمامی زمینه ها باشد.

,

طهماسبی با اشاره به ضرورت نظارت دقیق و جدی در زمینه رفع گرانی بازار گفت: مجلس جدید که بحمدالله انقلابی است، بایستی در زمینه تغییر برخی قانون های کهنه و در برخورد قاطعانه با فساد ورود مجدانه داشته باشد.

,

امام جمعه کوهدشت توجه جدی به رفع مشکل آب شرب شهرستان را مهم برشمرد وخاطرنشان کرد: مسئولان نظارتی جدی بر حوزه املاک داشته و مردم نیز حال مستاجران  را رعایت کنند، چون برخی درآمد خاصی ندارند که اجاره سنگینی  پرداخت کنند.

,

وی با اشاره به اینکه زن از دیدگاه خداوند متعال والا آفریده شده است اظهار داشت: دشمنان در صدد تضعیف بنیان خانواده هستند و به این اعتقاد دارند که برای رسیدن به اهداف خود بایستی خانواده ها را از هم پاشید.

,

طهماسبی با اشاره به سالگرد آیت الله مروجی(ره)، عنوان کرد: مراسم دهمین سالگرد این عالم ربانی امسال به دلیل شرایط کرونا برگزار نشد، آیت الله مروجی(ره) به گردن همه  مردم کوهدشت حق بزرگی دارد و برای شناساندن دین در این منطقه زحمت زیادی کشیدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه