اخبار داغ

سرپرست شرکت گاز لرستان:

افتتاح پروژه گازرسانی به ۶ روستای الیگودرز/تمام روستاهای این شهرستان تا پایان سال گازرسانی می‌شود

افتتاح پروژه گازرسانی به ۶ روستای الیگودرز/تمام روستاهای این شهرستان تا پایان سال گازرسانی می‌شود
گودرزی با اشاره افتتاح پروژه گاز رسانی به 6 روستای الیگودرز گفت: تمامی روستاهای شهرستان الیگودرز تا پایان امسال از نعمت گاز برخوردار می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، کرم گودرزی عصر امروز در مراسم بهره برداری از گازرسانی به شش روستای شهرستان الیگودرز اظهار داشت: این پروژه شامل گازرسانی به شش روستا با ۱۸ هزار متر لوله گذاری و۲۹ هزار متر شبکه گذاری با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: سنگین ترین پروژه گازرسانی لرستان در حال حاضر در بخش ززوماهروی این شهرستان و گازرسانی به آخرین شهر لرستان یعنی شهر شول آباد است که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

سرپرست شرکت گاز لرستان عنوان کرد: شهرستان الیگودرز تا سال ۱۴۰۱ به جمع شهرهای سبز استان می پیوندند وهمه روستای آن از نعمت گاز بهره مند خواهد شد.

,

وی بیان کرد: ۲۲۰ روستای شهرستان الیگودرز واجد شرایط گازرسانی است که تاکنون ۱۷۲ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده است.

,

خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس دراین مراسم گفت: با توجه به صعب‌العبور بودن این منطقه گازرسانی به آن هم در اجرا و هم در تامین اعتبار برای هر خانوار که گازرسانی شود با مشکل روبه رو بود و این کار برای شرکت گاز نیز به دلیل بالا بودن هزینه بسیار سخت بود، اما با پیگیری هایی که صورت گرفت، برای این مناطق مجوزهای ویژه ای در نظر گرفته شد.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی در حال انجام است و به زودی کار گازرسانی به بخش ذلقی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

,

کشکولی فرماندار شهرستان الیگودرز اظهار داشت: دولت نگاه ویژه به مناطق محروم دارد که یکی از این موارد گاز رسانی است؛ در حال حاضر گاز رسانی به ۳۳ روستای این شهرستان در دست اقدام است وعلاوه بر گازرسانی به روستاهای دو بخش ززوماهر و ذلقی، ۱۰ روستا نیز که قبلاً گازرسانی شده بود، کار علمک گذاری آنها آغاز شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه