اخبار داغ

دوگانگی نباید باشد

الهامی: دژاگه در لیست تراکتور هست/ یا لیگ را تعطیل کنند یا همه بازی کنند

الهامی: دژاگه در لیست تراکتور هست/ یا لیگ را تعطیل کنند یا همه بازی کنند
سرمربی تراکتور گفت: من معتقدم لیگ تعطیل شود ولی بحثم این است که الان که لیگ در حال برگزاری است، برای همه برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساکت الهامی درباره دیدار فردا (شنبه) این تیم مقابل استقلال اظهار کرد: قطعا آمادگی بازی با استقلال را داشتیم و برای آن برنامه‌ریزی کرده بودیم. شرایط استقلالی‌ها طوری بود که تمرین نکرده بودند اما ما برای این بازی آمادگی داشتیم. دیروز هم اعلام شد که بازی برگزار می‌شود و ما هم برای آن آماده هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او درباره مثبت اعلام شدن تست کرونای بازیکنان استقلال و فولاد گفت: من قبل از هرچیزی یک نکته‌ای بگویم که دوستانمان در استقلال و فولاد ناراحت شده بودند. همه آن‌ها قابل احترام هستند. ما با استقلال بازی داریم و برایمان مهم نیست که چه بازیکنی در این بازی حضور داشته باشد ولی امیدواریم همه آن‌ها باشند. صحبت ما با سازمان لیگ است. به آن‌ها قبل از بازی با نساجی گفتیم که 7 بازیکنمان را نداریم و به همین دلیل بازی‌مان با نساجی را به تعویق بیندازید اما این اتفاق نیفتاد.

,

سرمربی تراکتور افزود: تیم ما اگر بازی کند، دو بازی از فولاد جلو می‌افتد. البته آقای نکونام حق دارد منتهی هفته دوم، سوم لیگ نیست و هفته بیست و پنجم لیگ است. اگر فولاد هفته قبل بازی می‌کرد شرایط متفاوت‌تر بود و ما از شرایط جدول آگاه بودیم. در این شرایط برخی تیم‌ها ناخواسته سود می‌برند و برخی هم سود نمی‌برند. در حال حاضر دستیار اول من هم درگیر کرونا است. اگر فردا برخی بازیکنان مبتلای استقلال که تست مجددشان منفی شده، بازی کنند، حقشان است. تنها خواهش من این است که دوگانگی به وجود نیاید.

,

الهامی در ادامه در پاسخ به این سوال که چه بازیکنانی را در بازی فردا در اختیار ندارد، گفت: میمبلا و حمزویی را نداریم. اشکان هم سه روز است که آمده و در لیست بازی ما هست.

,

او در تاکید کرد: حرف من این است. الان هم می‌گویم لیگ تعطیل شود ولی بحثم این است که الان که لیگ در حال برگزاری است، برای همه برگزار شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه