اخبار داغ

ماشین سازی آمادگی بدنی ندارد

مهاجری: با توجه به بضاعت‌مان باید انتظار داشته باشیم/ پرسپولیس یک تغییر داشت

مهاجری: با توجه به بضاعت‌مان باید انتظار داشته باشیم/ پرسپولیس یک تغییر داشت
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: ما با توجه به بضاعت‌مان باید انتظار داشته باشیم و آمادگی لازم را برای بازی‌های سنگین نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مهاجری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما امروز با توجه به شرایط و بضاعتی که پرسپولیس داشت استراتژی انتخاب کردیم که تا دقیقه 87،88 هم موفق بودیم، ولی در جایی که باید تمرکز می‌کردیم یک توپ را لو دادیم و پنالتی دادیم و نتیجه را واگذار کردیم. الان بحث این نیست که چرا به پرسپولیس باختیم. من مشکلات تیم را می‌دانم و باید آنها را برطرف کنیم. مشکل عمده ما مشکل بدنی بازیکنان است و نداشتن بدنساز یکی از مشکلات اصلی است. لیگ برای ما ادامه دارد، ولی بچه‌ها تلاش خودشان را کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. بچه‌ها بیشتر از توان خودشان در این بازی زحمت کشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به این پرسش که «به نظر شما اشتباهات تیمی باعث عقب رفتن تیم ماشین‌سازی شد یا فشار تیم حریف؟»،‌ گفت: اولویت اول ما حفظ توپ و چرخاندن توپ است، ولی بضاعتی که این کار را انجام دهیم نداریم. ما با توجه به بضاعت‌مان باید انتظار داشته باشیم. ما آمادگی لازم را برای بازی‌های سنگین نداریم. در 13 روز سه بازی سنگین انجام دادیم و این باعث شده بود که نتوانیم به پرسپولیس فشار بیاوریم.

,

 سرمربی تیم ماشین‌سازی خاطر نشان کرد: به کسانی هم که می‌گویند پرسپولیس نفراتش را در اختیار نداشت باید بگویم این تیم نسبت به بازی گذشته یک تغییر داشت و یک هافبک وسطش در بازی قبل اخراج شده بود که حسین‌پور به جای او بازی کرد. یعنی همان نفرات که در دو بازی قبل بازی کردند، امروز هم بازی کردند. ما بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم که همان‌طور هم شد. زمان می‌برد تا افکارمان را پیاده کنیم. ما مجبوریم با همین بضاعت بازی را کنترل کنیم. مهم این است انگیزه بچه‌ها را نگه داریم تا ان‌شاءالله در بازی‌های بعد بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه