اخبار داغ

کارشناس مسائل بین الملل:

جنگ نرم را به داخل خاک آمریکا بکشیم

جنگ نرم را به داخل خاک آمریکا بکشیم
علیرضا عرب گفت: معتقدم در مراسم سالروز شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی باید از سیاه پوستان آمریکایی، مسلمانان نیجریه و آفریقا دعوت کنیم که حضور پر رنگ داشته باشند تا به این صورت «نبرد نرم» را علنا به داخل آمریکا بکشانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اظهارات دونالد ترامپ در روز استقلال آمریکا و تأکید بر اینکه با دو قطبی شدن جامعه آمریکا فرصت مناسبی برای محور مقاومت مهیا شده است، گفت: معتقدم در مراسم سالروز شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی باید از سیاه پوستان آمریکایی، مسلمانان نیجریه و آفریقا دعوت کنیم که حضور پر رنگ داشته باشند تا به این صورت «نبرد نرم» را علنا به داخل آمریکا بکشانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: با این اقدام سیاه پوستان و البته سایر مستضعفان آمریکا؛ همان هایی که کمرشان از ستم اقطاب قدرت و ثروت و سیستم زر سالار آمریکا خرد شده است؛ متوجه می شوند که مقاومت پناه و حامی آنها است.

,

وی ابراز کرد: بنابراین پیشنهاد خاص من این است در مراسم سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مردمی و بین المللی با تاکید و تکیه بر خصلت ضد استکباری، ضد نژاد پرستی و تبعیض نژادی و توجه خاص بر ظلم ستیزی و حمایت از مستضعفین در ابعاد منطقه ای و بین المللی همان که آرمان های حاج قاسم بود، عمل کنیم.

,

عرب تصریح کرد: با توجه به تحولات عرصه داخلی آمریکا و دفاع سیاهپوستان آمریکایی از فلسطین و فلسطینیان، بسیار مناسب است  که ما نیز با انواع روش ها اعم از تظاهرات در فضای مجازی و غیره از فلسطین و سیاه پوستان آمریکا دفاع کنیم تا این هم سرنوشتی و همدلی افزایش یابد.

,

این کارشناس مسائل بین الملل بیان کرد: معتقدم در این زمان تا انتخابات آمریکا در نوامبر باید از رفتارهایی که می تواند مورد سوء استفاده دشمن در چهارچوب «یهودی ستیزی ادعایی شان» قرار بگیرد؛ حتی المقدور پرهیز کنیم تا پاس گل به ترامپ در آستانه انتخابات نوامبر نداده باشیم.

,

وی افزود: بنابراین در ارتباط با ایده حمایت از سیاه پوستان آمریکا و فلسطین توامان به دو دوره کاملا مجزا باید توجه ویژه داشته باشیم؛ یک دوره قبل از نوامبر ۲۰۲۰میلادی و انتخابات آمریکا که باید مرز آنچه که دشمن یهودی ستیزی معرفی می کند و حمایت از فلسطین را به دقت رعایت کنیم تا پاس گل به ترامپ در آستانه انتخابات نوامبر ندهیم.

,

عرب در پایان خاطر نشان کرد: دوره دیگر بعد از نوامبر است که این احتیاط و رعایت مرز یهودی ستیزی ادعایی دشمن و حمایت از فلسطین ضروری نیست و اگر این ظرایف و دقایق رعایت نشود و عدم توجه به آنها حتی ممکن است منجر به نقض غرض شود؛ بنابراین تا نوامبر صرفا در حمایت از فلسطین و سیاه پوستان در آمریکا تمرکز کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه