اخبار داغ

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق یزد:

کاهش 10 مگاواتی مصرف برق یزد با تغییر ساعت کاری ادارات

کاهش 10 مگاواتی مصرف برق یزد با تغییر ساعت کاری ادارات
آرش نواب گفت: خوشبختانه تغییر ساعت کاری ادارات باعث کاهش میزان برق استان تا 10 مگاوات شده است که با حجم مصرف بهاباد برابری می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آرش نواب مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق یزد در خصوص میزان برق مصرفی  استان یزد اظهار کرد: روز چهارشنبه میزان مصرف برق استان یزد به 934 مگابایت و در روز پنجشنبه هفته گذشته به 940 مگاوات رسید که امید واریم بتوانیم برق مصرفی امروز استان یزد را تا 910 مگاوات مدیریت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نواب افزود: از لحاظ حجمی میزان 30 مگاوات برابری می کند با برق مصرفی شهرستان های بافق یا تفت یا  خاتم در یک روز که همکاری مردم فهیم استان یزد را در می طلبد.

,

وی کاهش ساعت کاری ادارات را یک کار بسیار عالی در جهت کاهش مصرف برق عنوان کرد و گفت: قبل از کاهش ساعت کاری ادارات پیش بینی های ما بر روی 950 مگاوات در روز بود که خوشبختانه این اقدام خوب استانداری یزد باعث کاهش میزان برق استان 10 مگاوات شده است که با حجم مصرف شهرستان بهاباد برابری می کند.

,

. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق یزد با بیان اینکه بانوان به عنوان مدیران خانه بیشترین سهم را در مدیریت مصرف برق دارند گفت: بانوان آموزگاران نسل آینده و یاور خوب ما در مصرف برق هستند و از این رو در استان یزد از بانوان برتر در مدیریت مصرف برق تجلیل می شود.

,

نواب اذعان کرد: برای اولین بار در کشور از سال 87 تجلیل از بانوان مدیریت مصرف آغاز شد و امسال دوازدهمین دوره آن به دلیل شیوع ویروس کرونا غیر حضور و در قالب برنامه تلویزیونی برگزار می شود.

,

این مسئول در پایان ابراز کرد: در این دوره از 500 مشترک برتر در مصرف  و 500 مشترک خوش حساب که قبوض خود را به موقع پرداخت کرده اند تجلیل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه