اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

بسیج در میدان مقابله با کرونا/ توزیع 24 میلیون ماسک و دستکش برای کاهش شیوع ویروس

بسیج در میدان مقابله با کرونا/ توزیع 24 میلیون ماسک و دستکش برای کاهش شیوع ویروس
بسیج سازندگی یکی از نیروهای پای کار مبارزه با کرونا بود، مبارزه ای که نشان داد که بسیج در تمامی عرصه ها به ویژه عرصه خدمت به مردم، حماسه ساز خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسیج سازندگی یکی از نیروهای پای کار مقابله با کرونا بود، مبارزه ای که این بار جنس حضور را طلب می کند و باید در میدان باشی تا بتوانی مقابل او بایستی و قد علم کنی.

 پس از شیوع کرونا در کشور و تلاش های شبانه روزی وزارت بهداشت، شاهد حضور تمام قد بسیج در کنار این وزارتخانه بودیم تا بار دیگر همبستگی و همدلی در جام کرونا معنا پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,


بسیج به عنوان یک نیروی کارآمد و متخصص در تمام عرصه ها، همواره در تمامی حوادث و بلایای طبیعی با بهره‌مندی از نیروی جوان، متعهد و انقلابی توانسته پای ثابت حلال مشکلات کشور باشد.

,
,


در ماجرای مقابله با کرونا یکی از گروه هایی که توانست خدمات بسیار ارزنده ای را به جامعه ارائه دهد، بسیج سازندگی بود، این نیرو در قامت گروه جهادی قد علم کرد و با حضور در روستاها واماکن دیگر سعی در ارائه خدمت به مردم کرد.

,
,


در همین راستا بسیج سازندگی توانسته در ایامی که مردم با کرونا دست و پنجه نرم می کنند خدماتی مانند  ضد عفونی فرودگاه ها، ترمینال های مسافربری، گمرکات و اسکله ها، ضد عفونی دستگاه های خودپرداز، پیگیری مجوزهای لازم برای تولید الکل،قدردانی از خانواده مبتلایان به کرونا، تقدیر از مدافعان سلامت، به کارگیری یگان های موتوری جهادگران برای تهیه اقلام موردنیاز برای نیازمندان  را ارائه دهد.

,
,


این شاخه از بسیج، همچنین توانسته در طول ایام شیوع کرونا در کشور در تامین نیروی مورد نیاز شیفت بیمارستان‌ها در صف نخست مقابله با کرونا قرار گیرد و از این طریق توانسته گام های مهمی را در این عرصه بردارد.

,
,


به طور کلی بسیج سازندگی به عنوان یک نیروی خادم در مقابله ویروس کوئید19، بیش از 23 میلیون ماسک و دستکش رایگان را در اختیار مردم قرار داده و 167 هزار مسجد و محل مذهبی و مدرسه را براساس پروتکل های وزارت بهداشت ضدعفونی و پاکسازی کرده است.

,
,

, ,


این نیرو، 767 هزار نیروی جهادگر را در بیمارستان‌ها به کار گرفته و توانسته 795 هزار سبد معیشتی را در اختیار نیازمندان قرار دهد.

,
,


یکی ازراه های مقابله با ویروس کرونا در روزهای نخستین، ضدعفونی معابر و خیابانها بود که دراین راستا بسیج سازندگی با اجرای این عملیات در بیش از 860 هزار نقطه از کشور توانست به درستی در این باره ایفای نقش کند و مانع شیوع بیشتر ویروس کرونا در روزهای مقابله با آن باشد.

,
,


باید تأکید کنیم هنگامی که برخی از مسئولان در روزهای شیوع کرونا در منازل و یا سفرهای آنچنانی حضور پیدا می کردند این بسیج بود که در خط مقدم مقابله با کرونا و دوشادوش پزشکان و مدافعان سلامت قرار می گرفت و خدمات رسانی می کرد.

,
,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه