اخبار داغ

ادعای نیویورک‌تایمز:

آمریکا و اسرائیل طرح مشترکی علیه ایران طراحی کرده‌اند

آمریکا و اسرائیل طرح مشترکی علیه ایران طراحی کرده‌اند
یک روزنامه آمریکایی مدعی شده واشنگتن و تل‌آویو طرح مشترکی علیه ایران طراحی کرده‌اند که هدف آن به عقب راندن برنامه هسته‌ای ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از برخی منابع اطلاعاتی نوشت آمریکا و اسرائیل در حال طراحی یک راهبرد مشترک هستند که هدفش حملات خرابکارانه -بدون ورود به جنگ- علیه ایران با نیت حذف بلند پایه‌ترین ژنرال‌های سپاه پاسداران و به عقب راندن برنامه هسته‌ای این کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به نوشته این روزنامه، تحلیلگران هشدار می‌دهند این راهبرد خطرناک خواهد بود و در بلندمدت ممکن است موجب زیرزمینی‌تر شدن برنامه هسته‌ای ایران و در نتیجه سخت‌تر شدن شناسایی آن شود.
,
 
,
پیش از این برایان هوک اظهاراتی بیان کرده که آن را می‌توان در حکم تأییدی بر وجود چنین سیاستی در کاخ سفید تعبیر کرد. او گفت: «در گذشته دیده‌ایم هر چه بیشتر ضعف نشان دهیم ایرانی‌ها ستیزه‌جویانه‌تر رفتار می‌کنند.»
,
 
,
این راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در راستای سیاست‌های همیشگی آنها برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران بوده است. واشنگتن و تل‌آویو از زمان پیروزی انقلاب به روش‌های مختلف اعم از تهدید نظامی، تحریم‌ و عملیات مخفیانه برای به شکست کشاندن انقلاب ایران متوسل شده‌اند. 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه