اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز مطرح کرد؛

بیماران فاقد دفترچه و اتباع خارجی؛ معضل کادر درمان البرز

بیماران فاقد دفترچه و اتباع خارجی؛ معضل کادر درمان البرز
حسن اینانلو گفت: تا کنون اقدامات لازم برای کنترل بیماری کرونا در البرز اثر بخش نبوده است و در موج دوم کرونا به آمار ثابتی از تعداد بیماران بستری شده در روز هم دست پیدا نکرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز شنبه با اشاره به اینکه بیماران کرونایی دارای دفترچه بیمه تنها 10 درصد از هزینه درمان را به بیمارستان ها پرداخت می کنند، در جمع خبرنگاران گفت: بیمارانی که از توان مالی لازم برخوردار نیستند می توانند به مددکاری اجتماعی مستقر در بیمارستان ها رجوع کرده و تخفیف های لازم را دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسن اینانلو به معضل بیماران فاقد دفترچه و اتباع خارجی برای تامین هزینه های درمان اشاره کرد و افزود: متاسفانه به دلیل عدم حمایت دولت از بیمارستان های خصوصی نمی توان از آنها انتظار داشت در شرایط کنونی خدمات مورد نیاز بیماران کرونایی را به آنها ارائه کنند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه علی رغم حمایت دولت، بیمارستان های خصوصی در پیک اول کرونا همراهی ویژه ای با بیمارستان های دولتی داشتند، اظهار داشت: اقدامات لازم برای خروج سایر بیماران از مرکز درمانی امام علی (ع) هستیم تا این بیمارستان صرفا به کرونایی اختصاص پیدا کند.
,
 
,
اینانلو به افزایش بیماران کرونایی البرز طی روزهای گذشته نسبت به پیک 23 اسفند 98 در این استان، اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه تخلیه تخت های بیمارستانی به واسطه افزایش بیماران کرونایی در روند درمان بیمارانی که کرونایی نیستند خلل ایجاد می کند و کمبود تخت های بیمارستانی فشار مضاعفی بر سیستم بهداشت و درمان البرز اضافه کرده است.
,
 
,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه با اشاره به اینکه تا کنون اقدامات لازم برای کنترل بیماری کرونا در البرز اثر بخش نبوده است، خاطرنشان داشت: البرز در موج دوم کرونا به آمار ثابتی از تعداد بیماران بستری شده در روز هم دست پیدا نرسیده است.

 
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه