اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد مطرح کرد؛

اثرگذاری حجاب در حفظ بنیان خانواده و کاهش فساد اجتماعی

اثرگذاری حجاب در حفظ بنیان خانواده و کاهش فساد اجتماعی
معصومه کاکایی از اجرای مسابقه عکس با عنوان “دختران چادری فرشته اند” در اسدآباد خبر داد و گفت: با وجود حجاب است که می‌توان فساد اجتماعی را کاهش و در حفظ بنیان خانواده اثرگذار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه کاکایی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به نامگذاری ۲۱ تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب، اظهار کرد: در این روز یکی از پلیدترین توطئه‌های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر رخ داد و رضاخان به دنبال توطئه‌ کشف حجاب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی به آثار و اهمیت حجاب اشاره کرد و گفت: با وجود حجاب است که می‌توان فساد اجتماعی را کاهش و در حفظ بنیان خانواده اثرگذار بود.

,

کاکایی بر رعایت پوشش اسلامی از سوی زنان در برابر مردان تأکید کرد و افزود: این پوشش یکی از مولفه های سامان دهنده روابط سالم زن و مرد در اجتماع است.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از شیوع آن امسال برنامه های هفته حجاب بیشتر در فضای مجازی انجام می شود.

,

وی نشست‌هایی با موضوع سبک زندگی اسلامی، مسابقه مروارید در صدف، نقاشی و دلنوشته، ارسال خاطره به یادماندنی از حجاب وعفاف، جشن تکلیف، رزمایش کمک مؤمنانه، صدور بیانیه با محوریت عفاف و حجاب، تبیین حجاب و عفاف در وصیت نامه شهدا، مسابقه عکس با عنوان دختران چادری فرشته اند و عروسک بهشتی من ویژه دانش آموزان ابتدایی، تولیدات فرهنگی دختران حاج قاسم را از جمله برنامه های این هفته در شهرستان برشمرد.

,

کاکایی با بیان اینکه امسال همزمان با سراسر کشور فعالان عرصه مجازی با هشتک #تجربه_آرامش به موضوع حجاب می پردازند، گفت: ارسال پیامک، شناسایی زنان ایثارگر، تجلیل و تقدیر از خانواده ایثارگران و شهدا توسط جامعه زنان، توزیع کتاب‌های حماسه فاطمی در بین پایگاه‌های مقاومت، برگزاری حلقات صالحین و سرگروه ها با محوریت عفاف وحجاب از دیگر برنامه های این هفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه