اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک:

جریمه در انتظار رانندگانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند

جریمه در انتظار رانندگانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند
مرادی رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: موضوع افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در شهر اراک در حالی که هنوز این افزایش به شهرداری اعلام نشده، خلاف قانون است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرادی رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: موضوع افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در شهر اراک در حالی که هنوز این افزایش به شهرداری اعلام نشده، خلاف قانون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

حجت الله مرادی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک، با اشاره به شیوع موج دوم ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: با توجه به ضرورت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و همچنین تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونا، به رانندگان تاکسی ها ابلاغ کرده ایم که موارد پیشگیری و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

, .,

مرادی اظهار کرد: برخی از رانندگانی که فاصله اجتماعی هوشمند را در تاکسی یا اتوبوس رعایت نمی‌کنند، توسط بازرسان جریمه و یا از ادامه تردد در مسیر جلوگیری می شود.

,

وی ادامه داد: علاوه بر رعایت رانندگان تاکسی ها، باید خود مسافران نیز فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی را رعایت کنند تا مانع از شیوع کرونا شوند.

, .,

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک در خصوص نرخ کرایه تاکسی در اراک گفت:  پیشنهاد افزایش کرایه تاکسی در شهر اراک زودتر از سال‌های گذشته توسط سازمان جهت تصویب به شورا ارسال شد و پس از تصویب و ارسال به فرمانداری تاکنون در خصوص این مصوبه به شورای شهر و شهرداری موردی اعلام‌نشده است.

,

مرادی خاطرنشان کرد: موضوع افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در شهر اراک درحالی‌که هنوز این افزایش به شهرداری اعلام‌نشده، خلاف قانون است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه