اخبار داغ

لیگ برتر کشتی| اعلام آمادگی دو تیم برای حضور در لیگ آزاد و فرنگی/ سرمربی و مدیرفنی تیم کشتی یزد معرفی شدند

لیگ برتر کشتی| اعلام آمادگی دو تیم برای حضور در لیگ آزاد و فرنگی/ سرمربی و مدیرفنی تیم کشتی یزد معرفی شدند
تیم‌های شهرداری بجنورد و هیئت کشتی یزد برای حضور در فصل آینده لیگ برتر آزاد و فرنگی کشتی اعلام آمادگی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از تعیین وضعیت لیگ فصل آینده کشتی کشور، تیم‌های جدید برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی کشور اعلام آمادگی کردند. به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، دو تیم شهرداری بجنورد و هیئت کشتی استان یزد برای حضور در رقابت‌های فصل آینده کشتی فرنگی و آزاد اعلام آمادگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم هیات کشتی یزد که به عنوان نماینده استان یزد برای نخستین بار در لیگ برتر کشتی فرنگی، جام یادگار امام(ره) شرکت خواهد کرد، مدیرفنی، سرمربی و سرپرست خود را معرفی کرده است.

,

بر اساس نامه ای که به سازمان لیگ کشتی ارسال شده، بهرام مشتاقی به عنوان مدیرفنی، ملک محمد بویری به عنوان سرمربی و سیدعلی رفوگر به عنوان سرپرست تیم هیات کشتی یزد معرفی شدند.

,

 

,

شهرداری بجنورد به‌جای اترک خراسان

, شهرداری بجنورد به‌جای اترک خراسان,

همچنین بعد از اینکه سال گذشته تیم اترک خراسان شمالی در لیگ برتر کشتی آزاد حاضر شد و به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد و در جام باشگاههای جهان هم با استفاده از شرایط میزبانی سوم شد، برای فصل جدید لیگ برتر هم نماینده بجنورد اعلام آمادگی کرده است.

,

شهرداری بجنورد آمادگی خود را برای حضور در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد، جام یادگار امام(ره) اعلام کرده و بدین ترتیب نماینده استان خراسان شمالی در این فصل با این نام در مسابقات حاضر خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه