اخبار داغ

مدیرکل ستاد دیه لرستان مطرح کرد:

آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان

آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان
توکل شاکرمی گفت: 30 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی 2 میلیارد تومان از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توکل شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: آزادی زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین یکی از اقدامات ستاد دیه است که بخشی از بدهی زندانیان توسط خیرین و بخشی هم با همت شوراهای حل اختلاف و پادرمیانی انجام می شود و تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان آزاد می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در حال حاضر ۳۰۸ زندانی جرائم عمد در زندان های استان لرستان وجود دارند که ۱۸ نفر بدهکار دیه تصادفات رانندگی، ۱۰ نفر بدهکار دیه حوادث کارگاهی و دیه غیر عمد، ۲۶۱ نفر بدهکار مالی در جرائم غیر کلاهبرداری، ۱۹ نفر بدهکار مهریه و نفقه هستند.

,

شاکرمی تصریح کرد: بدهی این تعداد زندانی ۶۵ میلیارد تومان است اما در صورتی که ۳۰ میلیارد تومان برای آزادی این زندانیان وجود داشته باشد مابقی از طریق شوراهای حل اختلاف برطرف می شود.

,

مدیرکل ستاد دیه لرستان با اشاره به آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند که بدهی آنها دو میلیارد تومان بوده و ۱۲ نفر از این زندانیان با کمک خیرین از زندان آزاد شده اند.

,

وی بیان کرد: همزمان با دهه کرامت هفت نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی ۷۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین از زندان آزاد شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه