اخبار داغ

مدیر روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اعلام کرد؛

آمادگی قزوین برای برگزاری آزمون‌ حضوری و غیرحضوری/ دانشجویان غیر بومی در محل سکونت خود آزمون دهند

آمادگی قزوین برای برگزاری آزمون‌ حضوری و غیرحضوری/ دانشجویان غیر بومی در محل سکونت خود آزمون دهند
حمید ساوه، مدیر روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: در مورد آزمون پایان ترم دانشگاه برای برگزاری امتحانات حضوری و غیر حضوری، بر اساس انتخاب خود دانشجویان شرایط لازم فراهم شده ‌است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح‌ قزوین؛ با اشاره به شیوه برگزاری امتحانات در شرایط کرونایی اظهار کرد: آزمون میان‌ترم در دانشگاه هم‌اکنون بنا به شرایط انتخابی توسط دانشجویان به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌ قزوین,

وی افزود: حتی افرادی که برای دفاع از پایان‌نامه ‌پیش دکترا اعلام آمادگی کردند بنا به انتخاب خود به صورت حضوری و غیر حضوری با هماهنگی استاد راهنما درحال پاس‌کردن واحدهای درسی خود هستند.

,

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین تصریح کرد: در مورد آزمون پایان ترم دانشگاه نیز برای امتحانات حضوری و غیر حضوری دانشجویان بر اساس انتخاب خود افراد شرایط لازم فراهم شده ‌است.

,

وی اذعان کرد: شرایط مناسب برای تمامی دانشکده‌های موجود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای دانشجویانی که تمایل به شرکت در آزمون حضوری در دانشگاه دارند بجز خوابگاه‌ها و غذاخوری فراهم شده‌است.

,

ساوه گفت: برنامه‌ی ما برای دانشجویانی که بومی استان قزوین نبوده و در سایر استان‌ها زندگی می‌کنند اما شرایط و زیرساخت‌های شرکت در آزمون غیرحضوری را ندارند؛ این است که به دانشگاه‌های محل سکونت خود مراجعه کرده و در دانشگاه‌های محل اسکان خود آماده‌ی برگزاری آزمون باشند.

,

آغاز ثبت‌نام آزمان‌های حضوری و غیرحضوری دانشجویان

, آغاز ثبت‌نام آزمان‌های حضوری و غیرحضوری دانشجویان,

این مقام مسئول ابراز کرد: با توجه به شرایط موجود برنامه‌ ریزی و هماهنگی‌های لازم انجام شده تا دانشجویان غیر بومی به دانشگاه جامع محل اسکان خود مراجعه کرده و با هماهنگی ما و معاونت دانشگاه شهر خود به سوالات آزمون که به دانشگاه مزبور ارسال می‌شود پاسخ دهند که البته این آزمون‌ها همزمان با آزمون‌های دانشگاه بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

,

وی ادامه داد: از سوی دیگر دانشجویان سایر استان‌ها که ساکن قزوین هستند می‌توانند با هماهنگی دانشگاه‌های خود برای شرکت در کلیه آزمون‌هایی که تمایل به برگزاری حضوری دارند در دانشگاه بین المللی قزوین حاضر شوند.

,

ساوه بیان کرد: فعاایت ما برای ثبت‌نام آزمان‌های حضوری و غیرحضوری از دو هفته‌ی گذشته آغاز شده و تاکنون نزدیک به هزار نفر از دانشجویان در لیست ثبت‌نام قرار گرفته‌اند.

,

وی با اشاره به دانشجویانی که تمایل به حذف واحد درسی یا ترم خود دارند؛ عنوان کرد: دانشجویانی که تمایل به برگزاری امتحانات حضوری و غیر حضوری نداشته و به طور کلی قصد شرکت در آزمون را ندارند می‌توانند درخواست حذف واحد درسی یا ترم خود را انجام دهند.

,

ساوه در پایان گفت: دانشجویان اطمینان خاطر داشته‌ باشند که در راستای حذف درس یا ترم درسی هیچ گونه سنواتی قید نخواهد شد و هزینه‌ی شهریه به دانشجو بازگردانده یا برای ترم بعدی لحاظ می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه