اخبار داغ

دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس/10 دولتی در مجلس حاضر می شوند

دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس/10 دولتی در مجلس حاضر می شوند
کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری میزبان 10 عضو هیات دولت بوده و قرار است آنها به 20 سوال نمایندگان پاسخ دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دستور کار هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از روزهای یکشنبه لغایت چهارشنبه (22 تا 25 تیر ماه) اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر همین اساس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در کمیسیون آموزش حاضر شده و درباره عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به اعضای کمیسیون توضیحاتی خواهد داد ضمن اینکه ناظران این کمیسیون در تعدادی از شوراها یا شوراهای عالی انتخاب خواهند شد.

,

قرار است فردا محمد شریعتمداری وزیر تعاون به کمیسیون اجتماعی آمده و پیرامون مسائل و مشکلات این وزارتخانه با اعضای این کمیسیون گفت‌وگو کند.

,

کمیسیون اقتصادی هم میزبان رئیس قرارگاه خانم الانبیا است ضمن اینکه دوشنبه هم اعضای این کمیسیون از سامانه تخصیص ارز بانک مرکزی بازدید خواهند کرد.

,

فردا هم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌روند و با حضور اعضای این کمیسیون قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بررسی خواهد شد.

,

روز سه‌شنبه هم در این کمیسیون وزیر دفاع حضور پیدا کرده و گزارشی را به اعضا ارائه خواهد کرد.

,

گزارش آتش‌سوزی کلینیک سینا و طرح مدیریت یکپارچه شهری هم در روز سه‌شنبه در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بررسی خواهد شد.

,

در کمیسیون انرژی هم عملکرد و برنامه‌های آینده وزارت نفت بررسی خواهد شد.

,

همتی رئیس کل بانک مرکزی و معاونینش هم فردا به کمیسیون برنامه بودجه رفته و علت نوسانات و افزایش قیمت ارز را بحث و بررسی خواهند کرد. 

,

همچنین فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی روز سه شنبه در کمیسیون برنامه در باره وضعیت اقتصادی کشور و چگونگی تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده در بودجه سال جاری مباحثی را مطرح خواهد کرد. 

,

کمیسیون صنایع در هفته جاری میزبان سه وزیر خواهد بود به طوری که ظریف وزیر امور خارجه، آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات، دژپسند وزیر اقتصاد روز سه‌شنبه به این کمیسیون خواهند رفت.

,

سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا هم فردا به کمیسیون عمران می‌رود.

,

همچنین سه‌شنبه اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این کمیسیون حاضر شده و به 11 سؤال نمایندگان پاسخ خواهد داد.

,

همچنین اردکانیان وزیر نیرو در کمیسیون عمران پاسخگوی 9 سؤال نمایندگان خواهد بود.

,

سه‌شنبه هفته جاری اردکانیان وزیر نیرو به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی می‌رود. 

,

همچنین کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این کمیسیون گزارشی را از عملکرد این سازمان و برنامه‌های آتی آن ارائه خواهد کرد.

,

قالیباف رئیس مجلس هم در نشست مشترک با کمیسیون اجتماعی که فردا (یکشنبه) برگزار خواهد مباحثی را را با اعضای این کمیسیون بررسی خواهد کرد.

,

همچنین روز سه‌شنبه در این کمیسیون شریعتمداری وزیر تعاون حاضر شده و مباحثی را مطرح خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه