اخبار داغ

پایان شرایط سخت یک ستاره؛

مشکل سروش احمدی حل شد/ قهرمان تکواندو شاغل می‌شود

مشکل سروش احمدی حل شد/ قهرمان تکواندو شاغل می‌شود
پس از انتشار مصاحبه سروش احمدی و شرایط سخت گذران زندگی‌اش، مسئولین فدراسیون تکواندو ستاره خود را تحت پوشش قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تعطیلی رقابت‌های ورزشی و مسابقات جایزه‌بزرگ و درآمدزا بر اثر شیوع ویروی کرونا، بیشترین تاثیر را روی ورزشکاران ورزش‌های درگیرانه‌ای مانند تکواندو، کاراته و بوکس گذاشت. سروش احمدی، دارنده 14 مدال آسیایی و جهانی در رشته تکواندو یک‌ماه پیش در رسانه ملی طی مصاحبه‌ای از شرایط ورزشی‌اش گلایه کرد و بالاجبار برای کسب درآمد و ارتزاق رو به مسافرکشی آورده بود.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او که در خانواده‌ای 5 نفره زندگی می کند، پدرش یک دستش را از دست داده است و احمدی علاوه بر ورزش حرفه‌ای برای تامین مخارج زندگی مسافرکشی می‌کند. سروش احمدی در مصاحبه‌اش گفته بود: «نمی‌دانم چرا مسافرکشی‌ام باعث غافلگیری شده است؟ کار کردن عار نیست و از دیوار کسی بالا نرفته‌ام. به عنوان  یک ایرانی می‌دانم شرایط کشور طوری  است که مجبورم برای سیر کردن شکمم کار کنم.»

,

پس از اظهارات تامل برانگیز احمدی درمورد شرایط سخت زندگی‌اش، قول‌هایی برای پیگیری شرایط او و دیگر ورزشکاران رشته تکواندو توسط مسئولین این رشته داده شد اما تحققی حاصل نشد تا درنهایت هادی ساعی جهت بهبود شرایط قهرمان تکواندوی کشور وارد گود شود.

,

 

,

پولادگر: خبر مسافرکشی احمدی مربوط به زندگی عادی است

, پولادگر: خبر مسافرکشی احمدی مربوط به زندگی عادی است,

سیدمحمد پولادگر پس از پخش ویدئوی مسافرکشی قهرمان ایرانی، در رابطه با مشکل وی گفت: سروش احمدی نایب قهرمان تکواندوی جهان درخواستی از ما نداشته است. سروش احمدی نیز همچون سایر قهرمانان ورزشی سختی‌هایی داشته و دارد، متاسفانه ورزش حرفه‌ای با مشکلاتی رو به روست و جایگاه‌ ویژه خود را در ایران پیدا نکرده است. در زمینه ورزش فهرمانی و حرفه‌ای تمام حمایت‌های لازم از قهرمانان ورزشی صورت می‌گیرد و اینکه خبری که در فضای مجازی از سروش احمدی درج شد مربوط به زندگی عادی است.

, .,

 

,

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو: هادی ساعی برای احمدی شغل پیدا کرد

, رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو: هادی ساعی برای احمدی شغل پیدا کرد,

فرهادیان با اعلام پیگیری مسئولان فدراسیون در خصوص شغل سروش احمدی گفت: زحمت پیگیری مشکلات شغلی سروش احمدی با هادی ساعی بود و  جایی نیز به او پیشنهاد شده که فعالیت خود را آغاز کند. ضمن اینکه مقرر شد از طرف فدراسیون تکواندو مبلغی برای احمدی به عنوان حق‌الزحمه در نظر گرفته شود و مساعدت مالی برای حل مشکلات او صورت بگیرد تا بخشی از مشکلات این ورزشکار خوب‌ برطرف شود.

,

 

,

هادی ساعی: مشکلات سروش احمدی برطرف شد

, هادی ساعی: مشکلات سروش احمدی برطرف شد,

ساعی درباره رفع مشکل سروش احمدی بازیکن تیم ملی تکواندو بیان کرد: شاغل شدن سروش احمدی را به من واگذار نکرده اند بلکه از طریق آشنایان خود شغلی برای سروش پیدا کردیم. گفت و گو‌های لازم میان طرفین انجام شد و در نهایت مشکل شغلی احمدی هم تقریبا با رایزنی‌ها رفع شد.

,

 

,

سروش احمدی هم پس از بهبود وضعیت شغلی‌اش، طی گفتگویی از شرایط حاصله و حمایت‌های فدراسیون و مسئولین اظهار رضایت کرد تا فعلاً شرایط ملی‌پوش ایرانی تکواندو به حالت مساعد تغییر کند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه