اخبار داغ

مدیر عامل شرکت اب منطقه ای یزد:

چاه های غیرمجاز کشاورزان مهریز در یک قدمی پر شدن!

چاه های غیرمجاز کشاورزان مهریز در یک قدمی پر شدن!
جوادیان زاده گفت: بنا به درخواست امام جمعه مهریز مقرر شد این افراد دامدار یا کشاورز به به شرکت منطقه ای یزد مراجعه کنند تا مشکلشان بررسی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی جوادیان زاده مدیر عامل شرکت اب منطقه ای یزد در گفتگو با یزدرسا در خصوص پلمپ برخی چاه های کشاورزی و دامداری در مهریز اظهار کرد: بنا بر گزارش های سامانه 31077 که مربوط به گزارش های مردمی است درصورت مشاهده چاه غیرمجاز گروه های گشت بازرسی آب منطقه ای در محل حاضر می شوند و اگر چاه غیرمجاز باشد پلمپ می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به تمام چاه های مجوزدار کشاورزی باید مجهز به کنتور هوشمند باشند افزود: به همه صاحبان چاه ها اختیار لازم برای نصب کنتور داده شده است که ممکن است با برخی بخاطر عدم نصب کنتور هم از فعالیت چاه جلوگیری شود.

,

***چاه غیرمجاز بدون حکم قضایی پر نمی شود

, ***چاه غیرمجاز بدون حکم قضایی پر نمی شود, ***چاه غیرمجاز بدون حکم قضایی پر نمی شود,

جوادیان زاده تاکید کرد: هرگز چاه غیرمجاز بدون حکم قضایی پر نمی شود و تنها تا مشخص شدن تکلیف آن از بهره برداری غیر مجاز آن جلوگیری می شود.

,

وی در خصوص مشکل پلمپ برخی چاه ها در مهریز گفت: بنا به درخواست امام جمعه مهریز مقرر شد این افراد دامدار یا کشاورز به به شرکت منطقه ای یزد مراجعه کنند تا مشکلشلن بررسی شود که به احتمال زیاد موضوع حفر چاه غیرمجاز بوده است که اگر مدرکی بر مجاز بودن فعالیت چاهشان داشته باشند سعی می شود مشکلاشان مرتفع شود.

,

***صدور مجوز برای چاه کشاورزی غیرمجاز منوط به حکم دادگاه

, ***صدور مجوز برای چاه کشاورزی غیرمجاز منوط به حکم دادگاه, ***صدور مجوز برای چاه کشاورزی غیرمجاز منوط به حکم دادگاه,

مدیر عامل شرکت اب منطقه ای یزد اذعان کرد: اگر چاه غیرمجاز برای کشاورزی باشد و قدیمی بودن آن توسط دادگاه محرض شود و ما را مکلف به صدور پروانه کند آن وقت می توانیم برای آن تصمیم بگیریم در غیر این صورت باید پر شود.

,

جوادیان زاده ادامه داد: در خصوص چاه های غیر مجاز صنعتی و یا وابسته به کشاورزی باشد از محل تخصیص صنعت می توان به صورت محدود و از چاه های اشتراکی اب مورد نیازشان را تامین کرد که فرایند خاص خود دارد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه