اخبار داغ

در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دنا مطرح شد؛

تذکر نماینده بویراحمد و دنا به مدیرانی که ضررشان بیشتر از نفعشان است

تذکر نماینده بویراحمد و دنا به مدیرانی که ضررشان بیشتر از نفعشان است
روشنفکر گفت: به مدیران ناکارامد باید گفت مدیران ورشکسته، و شما مدیران در لوای این کمیته میخواهید برنامه های دولت را پیاده سازی کنید، مبادا مردم به خاطر کم کاری مدیران بدبین شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس نشست شورای برنامه ریزی شهرستان دنا با حضور نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در سالن جلسات  فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار شهرستان دنا با بیان اینکه کمیته برنامه ریزی مهمترین نشست در خصوص پیشرفت و توسعه شهرستان است، گفت: 87 درصد جمعیت شهرستان دنا روستایی است که خدمات رسانی بیشتر را می طلبد.

,

پناهی بیان کرد: شهرستان دنا از لحاظ جمعیت چهارمین شهرستان استان است و قابلیت های منحصر بفرد از جمله 25 درصد محصولات باغی با ظرفیت تولید 60 هزار تن تولید باغی را دارد ، اولین شهرستان در صنایع دستی و محیط زیست هستیم و  15.6درصد گونه گیاهی کشور شامل 50گونه گیاهی منحصر بفرد در دنیا در این شهرستان وجود دارد.

,

وی با اشاره به درخواست بازنگری در تخصیص بودجه شهرستان دنا گفت: با توجه به وسعت و گستردگی شهرستان دنا نیاز به بودجه بیشتری در خصوص توسعه و پیشرفت دارد.

,

, ,

مهدی روشنفکر نیز در این نشست گفت: فلسفه مدیریت این است که مدیر باید مهارت ادراکی، فنی و انسانی داشته باشد، در کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد نیز این موضوع را عنوان کردم، که مدیر باید از مهارت فنی و تخصصی برخوردار باشد، در غیر این صورت ضرر آن مدیر بیشتر از نفع آن برای مردم است.‌

,

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون با توصیه به مدیران شهرستان دنا گفت: در خدمت مردم باشید و در حوزه هزینه و درآمد توجه بیشتری کنید

,

روشنفکر گفت: به مدیران ناکارامد باید گفت مدیران ورشکسته، و شما مدیران در لوای این کمیته میخواهید برنامه های دولت را پیاده سازی کنید، مبادا مردم به خاطر کم کاری مدیران بدبین شوند.

وی افزود: یکی از وظایف مدیریتی توان و داشتن دانش شغلی در حوزه های مالی است و مدیر باید امانت دار باشد.

,
,
,

, ,

روشنفکر در پاسخ به درخواست یکی از اهالی روستای آب شیرین شهر پاتاوه شهرستان دنا که به بیان مشکلات روستای خود پرداخته بود گفت: جا دارد در همینجا از زحمات برادر عزیزم جناب حاج زارعی که تلاش بسیاری برای توسعه و پیشرفت شهرستان دنا انجام دادند داشته باشم.

,

فرماندار دنا در خصوص اعتبارات شهرستان دنا اعتراض داشت و گفت: این شهرستانی بیش از 40هزار نفر جمعیت دارد که این میزان اعتبارات جوابگوی نیاز این شهرستان نیست که شهابی در پاسخ این موضوع گفت: برای توزیع منابع اعتبار بین شهرستان ها جز به قانون و مقررات به هیچ چیز توجه نمی کنم و فرقی بین فرد دیشموکی و بویراحمد و دنایی برای من ندارد، و عهد بسته ام با خدای خود که اعتبارات را بر اساس قانون ‌تخصیص دهم.

,

معاون برنامه و بودجه استان در ادامه این نشست گفت: دولت 31 هزار میلیارد تومان به پروژه های عمرانی تخصیص داده است، تعریف کردن پروژه جدید ممنوع است مگر اینکه بنیاد برکت یا سایرین بخشی از آن را بر عهده بگیرند.

,

, ,

وی بیان کرد: بیست میلیارد تومان منابع ملی بویراحمد و دنا و مارگون است، مثلا پروژه جاده یاسوج سی سخت 12میلیارد، آب و فاضلاب 3 میلیارد، بیمارستان سی سخت و پاتاوه هر کدام 2میلیارد و 400 میلیون اختصاص داده شده است و در خصوص زیست کره دنا نیر منابعی در نظر گرفته شده است.

 شهابی با بیان اینکه دنا نگین استان است، گفت: از دغدغه فرماندار دنا در خصوص پیگیری افزایش اعتبارت شهرستان دنا تقدیر و تشکر می کنم و این نوید را می دهم در طول سال در صورت تخصیص اعتبار جدید، شهرستان دنا را به صورت ویژه ببینیم.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه