اخبار داغ

معاون استاندار زنجان خبرداد مطرح کرد؛

تمدید اعمال محدودیت‌ها به مدت یک هفته‌ در زنجان

تمدید اعمال محدودیت‌ها به مدت یک هفته‌ در زنجان
خدابخش مرادی، معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان گفت: با توجه به وضعیت استان زنجان، محدودیت‌ها در زنجان، بر اساس تصمیم ستاد کرونا استان یک هفته تمدید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدابخش مرادی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با تمدید تعطیلی، مراکز تجمعی در زنجان اجازه فعالیت نخواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه از 15 تیر تعطیلی یک هفته‌ای اعمال شده بود و برای بار دوم این تعطیلی‌ها تمدید شد، افزود: تنها راه کاهش محدودیت‌ها رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی است.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت فعلی استان در زمینه انتشار ویروس کرونا، اقدامات کنترلی در این زمینه از چند هفته گذشته تشدید یافته است و برای یک هفته دیگر همه مراکز تجمعی در زنجان تعطیل می‌شوند.
,
 
,
معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه این تعطیلی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است، افزود: با برگزار کنندگان مراسم در شهرهای دارای وضعیت قرمز برخورد جدی می‌شود.
,
 
,
مرادی گفت: بر اساس دستورالعمل جدید، همه اماکن ورزشی، مساجد، مصلی‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و قهوه‌خانه‌ها در شهرهای اعلام شده همچنان تعطیل باقی می‌مانند.
,
 
,
وی از ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، فرهنگی به مدت یک هفته دیگر خبرداد و گفت: در صورت لزوم این تعطیلی‌ها ادامه می‌یابد.
,
 
,
این مسئول برضرورت استفاده مردم از ماسک در اماکن عمومی تاکید کرد و گفت: در دستگاه‌های اجرایی نیز استفاده از ماسک برای کارمندان و ارباب رجوع اجباری شده است.
,
 
,
معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه همه واحدهای صنفی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، افزود: بازرسی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه