اخبار داغ

هشدار جدی برای دنانشینان؛

آژیر خطر ویروس کرونا در روستای کوخدان شهرستان دنا به صدا در آمد

آژیر خطر ویروس کرونا در روستای کوخدان شهرستان دنا به صدا در آمد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از به صدا درآمد زنگ خطر ویروس کرونا در روستای کوخدان این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از به صدا درآمد زنگ خطر ویروس کرونا در روستای کوخدان این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

ظفر پریسایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در روستاهای کوخدان، سرمور، دهنو و علی آباد کمیته اضطراری با حضور دکتر یزدانپناه؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، خانم روستا؛ معاون فرماندار، ایلخانی پور؛ بخشدار مرکزی شهرستان دنا، اعضای شورای شهر، هلال احمر شهرستان، نماینده سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، معاون بهداشتی شهرستان و کارشناسان بیماری ها و محیط شبکه بهداشت و درمان دنا بعد از بازدید از این روستا در محل شبکه برگزار شد.

,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بیستمین روز از تیرماه، شاهد افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان و همچنین روستای کوخدان از توابع شهرستان دنا می باشیم .فلذا رعایت پروتکل های بهداشتی، آموزش به مردم محترم این روستا، همکاری نهاد های شهرستان بالا الخصوص فرمانداری و بخشداری در زمینه جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در این منطقه باید در اولویت کاری باشد.

,

 پرویز یزدان پناه در ادامه افزود: عملکرد شبکه بهداشت و درمان دنا تا به امروز قابل قبول بوده و امیدواریم که با فعالیت بیشتر در زمینه فاصله گذاری اجتماعی در صنوف و استفاده از ماسک توسط مردم و کارکنان اماکن تهیه و توزیع در مکان های پر تردد از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنیم.

,

️در ادامه جلسه روستا؛ معاون فرمانداری شهرستان دنا گفت: پیگیری های مستمر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از نزدیک نشان می دهد که بهداشت و درمان تمام تلاش خود را برای کنترل این بیماری انجام می دهد فلذا ضمن قدر دانی از  یزدانپناه و تیم سلامت ایشان در استان و شهرستان از مردم خواستار همکاری در جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا هستیم.

,

ایلخانی پور بخشدار مرکزی شهرستان دنا افزود : ضدعفونی روزانه این مناطق، ارسال آمار خانه های اجاره ای توسط شورا ها  و دهیار ها و تحویل به فرمانداری شهرستان و کنترل ورود خروج در این روستا باید جز اولویت کاری دهیارها بوده و با متخلفین در زمینه رعایت نکردن پروتوکل های بهداشتی برخورد خواهد شد.

,

ظفر پریسایی مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا در پایان خاطرنشان کرد: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک کرده، دست‌های آلوده  را به هیچ‌وجه به صورت خود نزنند، فاصله ۲ متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کرده، در تجمعات شرکت نکرده  و مسافرت به شهرها و استانهای مجاور نداشته باشند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه