اخبار داغ

جانشین پلیس راه استان زنجان:

محور زنجان- قزوین همچنان پر حادثه‌ترین محور استان است

محور زنجان- قزوین همچنان پر حادثه‌ترین محور استان است
عظیمی جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه محور زنجان- قزوین همچنان پر حادثه‌ترین محور استان است گفت: عامل بیش از 85 درصد از تصادفات در استان زنجان انسانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد‌علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بیشتر عوامل تصادفات در استان زنجان عامل انسانی است اظهار کرد: نقاط حادثه خیزمحورهای مواصلاتی استان زنجان شناسایی شده و به راهداری استان زنجان معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه جداسازی لاین اتوبان‌ها با نصب نیوجرسی در محورهای استان زنجان اقدام بسیار خوبی است تصریح کرد: با راه اندازی این عملیات در نقاط حادثه خیز می‌تواند در کاهش تصادفات استان زنجان موثر باشد.

,

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه نصب روشنایی در برخی از مسیرها جلو حادثه را می‌گیرد عنوان کرد: متاسفانه بیش از 85 درصد از به دلیل خطای انسان رخ می‌دهد.

,

وی ابراز کرد: اتوبان زنجان- قزوین از جمله اتوبان‌های کیفی استان زنجان محسوب می‌شود ولی با این وجود بیشترین تصادفات در این محور اتفاق می‌افتد.

,

عظیمی با تاکید براینکه متاسفانه درصد بیشتری از تصافات در استان زنجان بی‌دلیل بی‌توجهی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی اتفاق می‌افتد گفت: سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و خستگی و خواب آلودگی بیشتر عواملی که منجر به حادثه می‌شود.

,

وی با بیان اینکه عامل جاده‌ای در وقوع تصادفات تنها 5 تا 6 درصد است ابراز کرد: در برخی موارد وضعیت جاده‌ای نیز منجر به وقوع حادثه می‌شود و این امر در زنجان اتفاق می‌افتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه