اخبار داغ

آخرین خبر از وضعیت جسمانی نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پس از ابتلا به کرونا

آخرین خبر از وضعیت جسمانی نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پس از ابتلا به کرونا
مسئول دفتر نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی اخرین وضعیت جسمانی سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ و خود را پس از ابتلا به کرونا تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس ،سید امیر عباس هاشمی مسئول دفتر نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی اخرین وضعیت جسمانی سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ و خود را که به دلیل مبتلا بودن به بیماری کرونا در قرنطینه خانگی به سر می برند تشریح کرد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
هاشمی ضمن تشکر از کسانی که جویای احوال نماینده کهگیلویه بزرگ و خودش بود بیان کرد: از همه کسانی که ما را شرمنده الطاف خود نموده و دعای خیر خود را نصیب اینجانبان داشته اند صمیمانه سپاسگزاریم .
,
 
,
وی افزود: با کمک پزشکان و رعایت توصیه های این بزرگواران شرایط جسمی از نظر این متخصصان بهبود یافته و روند درمان رضایت بخش است و طبق اصول بهداشتی و درمانی و مطابق دستورات پزشکی همچنان در قرنطینه می مانیم تا نتیجه تست نهایی بر اساس آزمایش های تخصصی منفی اعلام شود.
,
 
,
هاشمی در پایان از همه به خصوص مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده تشکر کرد و گفت: همه شما را به رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامتی خود ، خانواده و اطرافیان توصیه می کنم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه