اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب خبر داد؛

پلمب ۵ باشگاه ورزشی متخلف در میاندوآب

پلمب ۵ باشگاه ورزشی متخلف در میاندوآب
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب از پلمپ پنج باشگاه ورزشی در این شهرستان بدلیل عدم رعایت دستورالعمل ستاد کرونا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، امیر رضاپور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر اظهار کرد: در بازدید روزهای گذشته بازرسان ستاد کرونا از باشگاه های ورزشی سطح شهر میاندوآب، پنج باشگاه ورزشی بدلیل عدم رعایت دستورالعمل تعطیلی کرونایی، پلمپ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب با بیان اینکه طبق اعلام ستاد کرونا تمامی باشگاه های ورزشی بمدت یک هفته تعطل خواهند بود، افزود: بازرسان ستاد کرونا به صورت محسوس و نامحسوس اماکن و باشگاههای ورزشی را تحت نظر داشته و در صورت دایر بودن برابر ضوابط برخورد و پلمپ خواهند شد.

,

وی با تاکید بر اینکه همه باشگاههای ورزشی ملزم به رعایت دستورالعمل و محدودیت ها هستند، گفت: محدودیت های کرونایی به خاطر ورزشکاران و علاقمندان به ورزش است و همه ملزم به رعایت آن هستند و هرکس از قانون و دستورالعمل ها تخطی کند قطعا طبق قانون با وی برخورد می شود.

,

رضاپور تصریح کرد: از مدیران باشگاه های ورزشی که به اطلاعیه های ستاد کرونا عمل کرده و باشگاه های خود را تعطیل کرده اند و همکاری تنگاتنگی با ستاد کرونا و اداره ورزش و جوانان دارند نیز تقدیر و تشکر ویژه ای داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه