اخبار داغ

کولاکوویچ: به‌خاطر تماشاگران لهستانی هدایت زاویرچه را قبول کردم/ ایران و صربستان بهترین تماشاگران دنیا را دارند

کولاکوویچ: به‌خاطر تماشاگران لهستانی هدایت زاویرچه را قبول کردم/  ایران و صربستان بهترین تماشاگران دنیا را دارند
سرمربی سابق تیم ملی والیبال گفت: بی‌صبرانه مشتاقم تا تماشاگران لهستانی را در سالن مسابقه ببینم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران که در فصل آینده هدایت تیم «زاویرچه» در لیگ لهستان را بر عهده خواهد داشت در مورد زندگی در شهر زاویرچه اظهار داشت: همه چیز خوب است. همیشه در شهرهای بزرگ زندگی کرده‌ام و برای نخستین بار است که در شهری مثل زاویرچه هستم. خوشبختانه محل سکونت و سالن تمرین به هم نزدیک است و برای نخستین بار می‌توانم پیاده به سالن بروم. سالن ما بزرگ نیست ولی همه امکانات را در اختیار داریم. شرایط تمرین خوب است و دمای هوا مثل کشور خودم مونته‌نگرو، گرم نیست. همه چیز در اینجا برای تمرکز روی تمرین مهیاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تیم زاویرچه تشریح کرد: هنوز مردم شهر مرا به خوبی نمی‌شناسند و چهره من برای آنها آشنا نیست ولی احتمالا در طول فصل مرا بیشتر خواهند شناخت. یکی از دلایلی که به سرعت پیشنهاد زاویرچه را قبول کردم، تماشاگران پرشور لهستانی بودند. در کشورهایی مثل ایران و صربستان مربیگری کرده‌ام که بهترین تماشاگران دنیا را دارند و حالا بی‌صبرانه منتظرم تا تماشاگران لهستانی را در سالن مسابقه ببینم.

,

کولاکوویچ همچنین افزود: ورزشکاران مدت زیادی است که از تمرین دور و خیلی از آنها تشنه والیبال هستند نه مشتاق بدنسازی و استخر. بدنسازی و استخر، کارهایی است که هر بازیکن به تنهایی هم می‌تواند انجام دهد. علاوه بر این در 2 روز ابتدایی تمرین، فقط مرور تکنیک داشتیم و هیچ پرشی انجام نشد. 10 هفته برای تمرین فرصت داریم در حالی که تعطیلاتی 3 ماهه را پشت سر گذاشته‌ایم. 10 هفته زمان زیادی نیست به ویژه اینکه هنوز 2 بازیکن تیم به ما ملحق نشده‌اند و قوانین مربوط به شیوع کرونا، روز به روز در حال تغییر است. به همین دلیل، زمان شروع تمرینات با شکل طبیعی و صددرصد هنوز مشخص نیست.

,

سرمربی سابق تیم ملی درپایان صحبت‌هایش گفت: فکر یک مربی همیشه نحوه بازی تیم با توجه به ترکیبی است که در اختیار دارد. والیبال هر سال، سریع‌تر و سریع‌تر بازی می‌شود و بازیکنان نیز بلندتر از قبل می‌شوند. 2 پاسور در اختیار دارم که هر دو توانایی بازی سریع را دارند و اسپکرهای من هم با پاس‌های سرعتی، کاملا راحت هستند. با این حال نمی‌توان تنها گفت که ما سریع بازی می‌کنیم چون باید تیم حریف را هم در نظر بگیریم و از طرفی، به نظر من دفاع از حمله مهم‌تر است. باید روشی پیدا کنیم تا بتوانیم با تیم‌های دیگر به رقابت بپردازیم.

,

 

,

انتهای پیام 

,

منبع: تسنیم

, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه