اخبار داغ

الهیان در گفتگو با دانا:

تفاهمنامه ایران و چین می‌تواند شرایط اقتصادی را بهبود بخشد/ جریان‌های خارجی شایعات را به فعالان داخلی دیکته می‌کنند

تفاهمنامه ایران و چین می‌تواند شرایط اقتصادی را بهبود بخشد/ جریان‌های خارجی شایعات را به فعالان داخلی دیکته می‌کنند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سند 25 ساله همکاری ایران و چین اشاره کرد و گفت: برخی جریان‌های خارجی در صدد بدبین کردن مردم نسبت به این تفاهمنامه هستند؛ این جریان‌ها بیشتر نسخه‌هایی هستند که از آن سوی آب‌ها به برخی از فعالان داخلی دیکته می‌شود.
[

«زهره الهیان» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هر گونه حرف و حدیث در خصوص سند همکاری 25 ساله ایران رو چین را رد و اظهار داشت: سند تفاهمنامه 25 ساله ایران و چین موضوعی است که با تاکید مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفته و وزارت خارجه مسئول این امر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه این تفاهمنامه می تواند شرایط موجود را بهبود بخشد، افزود: سند همکاری 25 ساله ایران و چین می‌تواند در جهت بهبود شرایط اقتصادی و تبادلات تجاری گام مهمی برای آینده و بهبود اقتصادی کشور و همچنین اشتغال و تولید باشد.

,

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در آینده نزدیک پیشنهاد خواهیم داد تا در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار بگیرد و از مسئولین وزارت خارجه نیز درخواست خواهیم کرد تا با حضور در مجلس، توضیحات لازم را نسبت به این قرارداد و همکاری های فی ما بین ارائه دهند.

,

الهیان با اشاره به اینکه این سند به اطلاع مردم خواهد رسید، گفت: به محض اینکه این سند تدوین و تکمیل شود در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت تا به اطلاع افکار عمومی نیز برسد.

,

وی با تاکید بر اینکه برخی جریان‌های خارجی در صدد بدبین کردن مردم نسبت به این تفاهمنامه هستند، توضیح داد: متاسفانه حرکت‌های شیطنت‌آمیزی در این ارتباط مشاهده و شایعات و موضوعاتی در ارتباط با همکاری بین ایران و چین مطرح می‌شود.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: این جریان‌ها بیشتر نسخه‌هایی هستند که از آن سوی آب‌ها به برخی از فعالان داخلی دیکته می‌شود. هدف جریان‌های خارجی که در صدد تخریب روابط بین ایران و چین هستند، این است تا در فضای مجازی شایعات و مسائل کذبی را به مردم ارائه دهند و افکار عمومی را نسبت به این تفاهنامه بد بین کنند.

,

الهیان در پایان گفت: دولت باید تعاملات جدی را با کشوری مثل چین در جهت بهبود آینده اقتصادی و پیشبرد اهداف کلان کشور داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه