اخبار داغ

از لغو پروازها تا تمسک به بی بی سی و رادیو فردا؛

آغاز جنجال‌سازی و شانتاژ رسانه‌ای در گچساران برای هیچ!/داستانی که هدفش نشانه گرفتن آرامش روانی مردم است

آغاز جنجال‌سازی و شانتاژ رسانه‌ای در گچساران برای هیچ!/داستانی که هدفش نشانه گرفتن آرامش روانی مردم است
رسانه های نزدیک به غلامرضا تاجگردون با انتشار اخبار ضد و نقیض و شانتاژ رسانه ای جنجال سازی جدیدی را در شهرستان دنبال می کنند که به نظر می رسد هدف اصلی آن ها نشانه گرفتن آرامش روانی مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس مجلس یازدهم برای شهرستان های گچساران و باشت حکایت پیچیده ای داشته و دارد؛ موضوعی که از زمان پیش از شروع ثبت نام و تبلیغات انتخابات آغاز شد ، در زمان تبلیغات رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و سرانجام با انتخاب غلامرضا تاجگردون تنور داغ انتخابات در این حوزه انتخابیه سرد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

با آغاز به کار مجلس یازدهم به یک باره خبری در رسانه ها منتشر شد و تا مدت ها فضای سیاسی کهگیلویه و بویراحمد و حتی کشور را درگیر خود کرده بود و ان هم موضوع اعتبارنامه تاجگردون بود که با اعتراض برخی از نمایندگان مواجه و سرانجام پس از بررسی های قانونی مورد تایید نمایندگان قرار نگرفت و تاجگردون راه خروج از بهارستان را در پیش گرفت.

,

در تمام این مدت رسانه های نزدیک به تاجگردون و خود وی با انتشار مطالب مختلف از یک طرف سعی در جلب نظر نمایندگان داشتند و از طرف دیگر سعی کردند، تاجگردون را چهره ای حق به جانب نشان دهند.

,

پس از رد اعتبارنامه تاجگردون توسط نمایندگان که بر اساس قانون انجام شد، رسانه های تاجگردون از هر مطلبی استفاده می کردند تا این کار را غیرقانونی نشان دهند؛ از تقطیع سخنان امام و رهبری تا انتشار خبرها و تحلیل های بی بی سی فارسی و رادیو فردا.

,

به نظر می رسد این رسانه ها با دنبال کردن یک خط خبری خاص به دنبال ایجاد جو روانی ناشی از رد اعتبارنامه نماینده سابق گچساران و باشت هستند و با از بین بردن آرامش روانی مردم به اهداف خود دست پیدا کنند.

,

رسانه های نزدیک به غلامرضا تاجگردون با انتشار اخبار ضد و نقیض به دنبال نشان دادن این موضوع هستند که پس از غلامرضا تاجگردون داشته های این منطقه در حال از دست رفتن است، موضوعی که سابقه زیادی نیز داشته است و پیش از این هر کار کرده و نکرده ای در این شهرستان ها را به غلامرضا تاجگردون نسبت می دادند.

,

در روزهای اخیر خبرهایی از این حوزه شنیده می شود که پروازهای تهران - گچساران لغو شده است و رسانه های گچساران آن را به نبود غلامرضا تاجگردون ربط می دهند و در حال القای این مطلب هستند که دوران پس از غلامرضا تاجگردون، دوره نداری و بدبختی است.

,

این رسانه ها با انتشار چنین اخباری علاوه بر اهداف سیاسی که به دنبال آن هستند با آرامش روانی مردم نیز بازی می کنند و به نظر می رسد هدف اصلی از این شانتاژ رسانه ای نیز همین موضوع باشد.

,

در حالی که برخی رسانه ها لغو پرواز تهران-گچساران را یک واکنش سیاسی به موضوع اعتبرنامهخ غلامرضا تاجگردون عنوان می کردند اما فرماندار گچساران از لغو این پرواز به دلیل کمبود ناوگان بوده اما از روز شنبه طبق روال به کار خود ادامه خواهد داد.

,

به نظر می رسد استفاده از تاکتیک های نخ نما شده رسانه ای در دستور کار برخی رسانه های شهرستان گچساران قرار گرفته است تا ذهن مردم را از موضوعات و مشکلات اصلی زندگی روزمره خود به دور کنند و فضای رسانه ای خاصی را در شهرستان حکمفرما کنند اما مردم بهتر می توانند قضاوت کنند که این تاکتیک ها موثر نخواهد بود و این رسانه ها با وارونه نشان دادن واقعیت به سیبل پوچی خواهند زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه