اخبار داغ

شورای شهر تهران 2 هفته تعطیل می‌شود

شورای شهر تهران 2 هفته تعطیل می‌شود
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا به دلیل کرونا تعطیل نمی شود، گفت: اما هر ساله شورا در مرداد حدود 2 هفته تعطیل می شود و امسال هم مانند روال قبل خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفت‌وگویی درباره افزایش شیوع کرونا در پایتخت اظهار داشت: شهروندان باید هر چه بیشتر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند و علاوه بر استفاده از ماسک، سعی بر رعایت فاصله اجتماعی داشته باشند.

وی افزود: سیاست دولت فعال بودن اقتصاد در کشور است لذا از آنجایی که فعالیت‌ها و کارها در حال حاضر تعطیل نیست شهروندان باید حتما رعایت دستورالعمل‌ها را مدنظر قرار دهند.

 رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره اینکه نظر شورای شهر درباره لغو و اجرای طرح ترافیک گفت: مدیریت شهری در حال حاضر نظر به برداشته شدن طرح ترافیک ندارد و به عبارتی در شورا هم اعتقادی نداریم که طرح لغو شود.

صدراعظم‌نوری گفت:‌اجرای طرح سبب کاهش ترافیک به ویژه در محدوده مرکزی شهر می‌شود و این سؤال مطرح است که آیا اگر طرح لغو شود مسافران حمل و نقل عمومی کاهش می‌یابد؟ و یا این ناوگان هم تعطیل می‌شود؟

وی رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم را یکی از دلایل مهم شیوع کرونا اعلام کرد و گفت: اینکه شهروندان از ماسک استفاده نکنند سبب گسترش کرونا می‌شود و هر شهروندی باید خود را ملزم به رعایت این مساله بداند.

 رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران  در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر به دلیل افزایش شیوع کرونا تعطیل می‌شود یا خیر، گفت: خیر البته در مرداد حدود دو هفته شورای شهر تعطیلات سالانه‌اش آغاز می‌شود و روال سالانه این چنین بوده است.

صدراعظم‌نوری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر همه اعضای شورای شهر سالم هستند و کسی مبتلا به کرونا نیست.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه