اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

وضعیت دو عضو شورای شهر زنجان تا یک ماه آینده مشخص می‌شود

وضعیت دو عضو شورای شهر زنجان تا یک ماه آینده مشخص می‌شود
علی محمودی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: وضعیت دو عضو دستگیر شده شورای اسلامی شهر زنجان تا یک ماه آینده مشخص می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سه عضو بازداشت شده شورای اسلامی شهر زنجان استعفای خود را به این شورا ارائه کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با بیان اینکه هنوز دو عضو دیگر دستگیر شده استعفانامه خود را به شورای اسلامی شهر زنجان ارائه نکرده‌اند، افزود: طبق قانون این افراد شش ماه فرصت برای استعفا داشتند.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: اعضای علی‌البدل سه عضوی که استعفای خود را ارائه کردند، نیز انتخاب و شورای اسلامی شهر زنجان به فعالیت‌هایی خود ادامه می‌دهد.
,
 
,
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان بیان داشت: رای نظارت قضایی تا شش صادر می‌شود و برابر قانون پس از شش ماه تعیین شده در قانون، جایگزین قطعی می‌شود چرا که اگر اعضای شورا به هر دلیلی تا شش ماه در جلسات شورا شرکت نکرده و وضعیت آنها تعیین تکلیف نشود، از شورا خارج و اعضای جایگزین معرفی می‌شوند.
,
 
,
محمودی با بیان اینکه هنوز یک ماه فرصت برای صدور  رای زمان باقی است، افزود: در صورت صدور رای وضعیت دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر زنجان نیز مشخص می‌شود.
,
 
,
وی از استعفای یک عضو شورای شهر نیک‌پی خبرداد و گفت: عضو علی‌البدل این عضو شورا نیز انتخاب و در جلسات شرکت می‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه