اخبار داغ

فراخوان «هنیه» به راهبردی فراگیر مبتنی بر سه اصل

فراخوان «هنیه» به راهبردی فراگیر مبتنی بر سه اصل
رئیس دفتر سیاسی حماس طرف‌های اسلامی و عربی را به اتخاذ یک راهبرد فراگیر برای تحقق هدف اصلی در مرحله فعلی یعنی ساقط کردن طرح اشغال و معامله قرن تا آزادسازی تمام خاک فلسطین فرا خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، طرح اشغال اراضی کرانه باختری یک اقدام تاکتیکی نیست بلکه گامی راهبردی و سیاسی به معنای کامل آن است و نشان دهنده اجماع صهیونیستی با حمایت کامل دولت آمریکاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، هنیه در نشستی که در راستای مقابله با طرح اشغال و نیز معامله قرن برگزار شد، افزود: ما در برابر یک تحول خطرناک در مسیر نبرد با دشمن صهیونیستی قرار داریم و این دشمن از خلال برنامه‌های موجود دنبال نابود کردن هر چیزی مربوط به موجودیت فلسطینی و حقوق تاریخی و جغرافیایی ملت فلسطین است.
,
 
,
رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه به اتخاذ یک راهبرد و طرح فراگیر برای تحقق «هدف محوری» در مرحله فعلی یعنی ساقط کردن طرح اشغال و معامله قرن تا آزادسازی تمام خاک فلسطین فرا خواند.
,
 
,
وی افزود: این راهبرد مبتنی بر سه مسیر اصلی و مهم استوار است:
,
 
,
اول: مسیر ملی و داخلی فلسطین و وحدت موقع فلسطینی
,
 
,
دوم: مقاومت فراگیر در تمام انواع آن و در مقدمه آن مقاومت نظامی
,
 
,
سوم: ایجاد یک ائتلاف عربی و اسلامی محکم در منطقه که حامی موضع فلسطین در رد معامله قرن باشد.
,
 
,
هنیه در ادامه اقدامات حماس و فتح و تمام گروه‌های ملی و اسلامی در داخل و خارج فلسطین برای تحقق وحدت و توافق بر استراتژی و چشم‌انداز ملی را ستود.
,
 
,
رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد، ضربات مقاومت برای دشمن صهیونیستی «دردآور» خواهد بود و مقاومت اکنون در برابر نبرد سرنوشت و موجودیت قرار دارد.
,
 
,
وی در پایان مقاومت فلسطین را نوک پیکان خواند و بر ادامه مسیر تا آزادسازی کامل فلسطین و تحقق چشم‌اندازهای ملت آن تأکید کرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه