اخبار داغ

بازیکنان ما از نظر بدنی تحلیل رفته‌اند

سراج: باید برای بازی با استقلال آماده شویم/ بازیکنان بی انگیزه را کنار می گذارم

سراج: باید برای بازی با استقلال آماده شویم/ بازیکنان بی انگیزه را کنار می گذارم
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ازیکنانی که انگیزه ندارند خودم و باشگاه با آنها برخورد کنیم و اگر نمی‌توانند واقعا در خدمت تیم باشند، کنارشان بگذاریم و با داشته‌هایمان به میدان برویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام سراج بعد از تساوی یک بر یک مقابل نساجی در نشست خبری گفت:  امروز باید سه امتیاز را می‌گرفتیم و با توجه به نتایجی که به دست آمده بود می‌توانستیم در جدول ارتقا پیدا کنیم و به رقبا نزدیک‌تر شویم اما روی تمریناتی که داشتیم در میدان اجرا نشد. می‌دانستیم نساجی در ضدحملات خیلی قوی است و به راحتی در یک ضدحمله گل خوردیم و بیشتر توپ و میدان دست ما بود. اما خودمان اشتباه می‌کردیم و توپ را به نساجی می‌دادیم و آنها روی دروازه ما خطر ساز می‌شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: به هر حال تمام دارایی تیم ما همین است و سعی می‌کنیم از تمام نفرات‌مان استفاده کنیم. در نیم فصل جز تیم‌هایی بودیم که نتوانستیم تیم را تقویت کنیم. شرایطش را نداشتیم اجازه‌اش را نداشتیم و پنجره نقل و انتقالات‌مان بسته بود. با همان نفرات ادامه می‌دهیم و بازیکنان ما از  نظر بدنی تحلیل رفته‌اند. مرتب تمرین می‌کنیم و بازیکنان را جابه جا می‌کنیم تا به شکل تیمی مورد نظرمان برسیم.
,
 
,
سرمربی نفت تاکید کرد: مرتب تمرین می‌کنیم اما برخی بازیکنان در حد و  اندازه نیم فصل اولشان نیستند. خودم می‌گویم طبیعی است اما حسم می‌گوید برخی بازیکنان‌مان با دل و جان دیگر کار نمی‌کنند. این مساله واقعا به من مربوط نمی‌شود و باید کارشناسی دقیق‌تر از سوی باشگاه شود و بازیکنانی که انگیزه ندارند خودم و باشگاه با آنها برخورد کنیم و اگر نمی‌توانند واقعا در خدمت تیم باشند، کنارشان بگذاریم و با داشته‌هایمان به میدان برویم. با نفراتی که انگیزه دارند بازنده شویم خیلی بهتر است تا با نفرات قوی و بی انگیزه تا آخر مسابقات برویم.
,
 
,
سراج در مورد اینکه نساجی هفته قبل بازی نکرده بود گفت: از سازمان لیگ درخواست کردم که بازی‌های معوقه می شود به تیم‌های دیگر هم استراحت بدهند اینکه یک تیم 10 روز استراحت کند و یک تیم در یک هفته دو مسابقه بدهد فشار بروی تیم‌های دیگر می آید. سازمان لیگ باید برنامه ریزی کند. می‌دانستیم ویروس کرونا دخیل در مسابقات است.  برخی بازیکنان و تیم‌ها بخاطر تست مثبت از مسابقات خارج می شوند. باید این مساله کارشناسی شود که همه تیم‌ها به یک اندازه بازی کنند تا مثال تیمی مثل استقلال 2 بازی داشته باشد و ما بازی‌هایمان تمام شده باشد.
,
 
,
وی در مورد بازی با استقلال در هفته آینده عنوان کرد: آن بازی هم سخت است برای ما باید از میزبانی استفاده کنیم امروز مساوی کردیم و شرمنده مردم آبادان شدیم ولی باید قبول کنیم که تمام داشته‌های مان همین است باید روی نقاط قوت مان بیشتر کار کنیم و روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم تا برای بازی با استقلال آماده شویم.
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه