اخبار داغ

شب گذشته؛

یک‌ فروند لنج صیادی در بندرکنگ در آتش‌‌سوزی سوخت

یک‌ فروند لنج صیادی در بندرکنگ در آتش‌‌سوزی سوخت
یک‌ فروند لنج صیادی شب گذشته در اسکله بندرکنگ هرمزگان طعمه حریق شد که بلافاصله نیروهای امدادی جهت کنترل حادثه در محل حاضر شدند و اقدام به مهار حریق کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز،یک‌ فروندلنج صیادی شب گذشته در اسکله بندرکنگ طعمه حریق شد که بلافاصله آتش‌نشانی تعاونی صیادی مستقر در این اسکله به اتفاق آتش‌نشانان شهرداری بندرکنگ و اداره بنادر و دریانوردی و نیروهای دریابانی جهت کنترل حادثه در محل حاضر شدند و اقدام به مهار حریق کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

غلام پژمان مدیرعامل تعاونی صیادی بندرکنگ در محل این حادثه اظهار کرد: این حادثه  شب گذشته برای یک‌ فروند لنج صیادی اتفاق افتاد که چندمدت پیش نیز به‌همراه تعدای دیگر از شناورها دچار حریق شده بود.

,

وی افزود: پس از اعلام آتش‌سوزی بلافاصله آتش‌نشانی تعاونی صیادی مستقر در اسکله و همچنین آتش‌نشانی شهرداری بندرکنگ و اداره بنادر و دریانوردی در محل حاضر شدند و در مدت زمانی کوتاه، آتش را مهار کردند و خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارات جانی نداشته است.

,

پژمان گفت: علت اصلی حادثه هنوز مشخص نیست و در دست بررسی قرار دارد و به‌زودی این لنج به محلی خارج از حوضچه این اسکله هدایت خواهد شد.

,

مدیرعامل تعاونی صیادی بندرکنگ با اشاره به حضور به‌موقع سرهنگ امین خسروی فرماندهی و  نیروهای دریابانی بندرلنگه که به‌ سرعت کنترل صحنه حادثه را به دست گرفت و از هرگونه تجمع جلوگیری نمود، اضافه کرد: ایوب زارعی شهردار بندرکنگ و قاسم عسکری‌نسب رئیس اداره بنادر و دریانوردی نیز در محل حضور یافتند و عملیات مهار آتش را مدیریت کردند که لازم است از این عزیزان و پرسنل آتش‌نشانی و همکاری مردم نیز تقدیر شود.

,

 در اواخر خردادماه امسال نیز ۸ لنج صیادی و ۷ قایق موتوری در اسکله صیادی بندرکنگ دچار حریق گسترده‌ای شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه