اخبار داغ

پس از دستور فدراسیون و ستاد مقابله با کرونا؛

تعطیلی لیگ برتر تنیس روی میز برای جلوگیری از تکرار سناریوی فوتبال!/ هیچکس اعتراضی نداشت

تعطیلی لیگ برتر تنیس روی میز برای جلوگیری از تکرار سناریوی فوتبال!/ هیچکس اعتراضی نداشت
سایه منحوس ویروس کرونا روی آسمان ورزش کشور، تنیس روی میز را هم تحت‌تاثیر قرار داد تا برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر این رشته حتی بدون اختتامیه لغو شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیوع بیماری کرونا در کشور همان‌طور که همه رشته‌های ورزشی را با تعلیق و یا اختلال جدی مواجه کرد، روی ورزش تنیس روی میز و لیگ آن نیز موثر واقع شد تا وضعیت این ورزش در حالتی نامعلوم باقی بماند. در ابتدا قرار بود با فروکش کردن بحران کرونا در کشور رقابت‌های این لیگ ادامه پیدا کند اما شرایط بیماری و شروع موج جدید آن به‌گونه‌ای فدراسیون تنیس روی میز را در تنگنا قرار داد تا لیگ را بدون برگزاری بازی‌ها به اتمام برسانند. برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری پلی‌آف لیگ برتر تنیس روی میز مردان و زنان در تیرماه صورت گرفته بود اما کووید-19 همه‌چیز را خراب کرد تا در نهایت لیگ تنیس روی میز به سرنوشت بقیه لیگ ههای ورزشی دچار شده و مسابقات نیمه کاره پایان پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

اختتامیه لیگ برتر تنیس روی میز هم لغو شد

, اختتامیه لیگ برتر تنیس روی میز هم لغو شد,

پس از اعلام قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز، قرار بود اختتامیه لیگ برتر با حضور نماینده تیم ها، چهارشنبه هفته جاری برگزار شود که این مراسم هم لغو شد. فدراسیون تصمیم داشت مراسم اختتامیه را در فضای باز مجموعه انقلاب برگزار کند اما با صدور بخشنامه جدید مبنی براینکه برگزاری تجمعات و همایش‌ها تا اطلاع ثانوی لغو شده، بنابراین مراسم اختتامیه لیگ برتر تنیس روی میز هم برگزار نمی شود. فدراسیون در مکاتبه با باشگاه ها  اعلام کرد فعلا مراسم لغو شده و در فرصت مناسب تصمیمات لازم گرفته می شود.

,

, ,

 

,

*علیقارداشی: هیچ عجله‌ای برای برگزاری رقابت‌ها نداریم

, *علیقارداشی: هیچ عجله‌ای برای برگزاری رقابت‌ها نداریم,

مهرداد علیقارداشی درباره ی لغو برگزاری پلی‌آف لیگ برتر تنیس روی میز با وجود فراهم کردن شرایط مسابقه گفت: واقعیت این است ما نه‌تنها نگران سلامتی ورزشکاران این رشته بلکه همه افرادی بودیم که درگیر برگزاری مسابقات لیگ می شدند. حتی این فکر به ذهنم رسید که لیگ را در شهرستانی که وضعیت سفید دارد برگزار کنیم اما باز هم امکان‌پذیر نبود.

,

علیقارداشی در مورد اینکه قرار نیست فعلا مسابقه‌ای در تنیس روی میز برگزار شود، تصریح کرد: تمام مسابقات دنیا فعلا تعطیل است. قرار است دوماه دیگر تور جهانی در اتریش برگزار شود اما پیش‌بینی‌ها بر این است که آن هم لغو می شود. ما هم هیچ عجله‌ای نداریم ورزشکاران را وارد اردو کنیم.

,

, ,

 

,

*حسنی: لیگ را تعطیل کردیم تا به معضلات فوتبال دچار نشویم

, *حسنی: لیگ را تعطیل کردیم تا به معضلات فوتبال دچار نشویم,

دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: با وجود برنامه ریزی کاملی که برای برگزاری مسابقات داشتیم اقدام به لغو کامل آنها کردیم. بعد از اینکه پلی‌آف لیگ بانوان به درخواستِ خود تیم‌ها لغو شد، مصمم بودیم لیگ مردان را به سرانجام برسانیم اما به خاطر بحران کرونا چاره‌ای جز برگشت از تصمیم‌مان نداشتیم. نمی‌خواستیم به واسطه برگزاری رقابت‌ها با معضلی که فوتبال درگیر آن شده است مواجه شویم و سلامت بازیکنان و مربیان‌مان به خطر بیفتد.

,

حسنی ادامه داد: با وجود برگزار نشدن دیدارهای نیمه نهایی و فینال، قرارداد همه بازیکنان و مربیان چهار تیم حاضر در پلی‌آف لیگ برتر توسط باشگاه‌های‌شان به طور کامل پرداخت می‌شود به خصوص اینکه رده‌بندی اعلام شده برای آنها همان هدفی بود که پیگیر آن بودند. ترکیب پتروشیمی از ابتدا برای قهرمانی بسته شده بود و با توجه به نتایج مرحله مقدماتی قهرمان هم معرفی شد. هدف دانشگاه آزاد کسب عنوان نایب‌قهرمانی یا سومی بود که نایب‌قهرمان معرفی شد. تیم‌های شهرداری کرج و رعد پدافند هم که در رده سوم قرار گرفتند از ابتدا با هدف کسب سکو در مسابقات شرکت کرده بودند. بنابراین هیچ‌یک از این باشگاه‌ها و مسئولان‌شان با نتیجه اعلام شده مشکلی نداشتند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه