اخبار داغ

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

خرید تضمینی 41 هزار تن گندم در استان زنجان/ مجوزی از تنظیم بازار کشور در مورد توزیع برنج دریافت نکردیم

خرید تضمینی 41 هزار تن گندم در استان زنجان/ مجوزی از تنظیم بازار کشور در مورد توزیع برنج دریافت نکردیم
رحمنی معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به خرید تضمینی گندم در استان زنجان گفت: تا به امروز 41 هزار تن گندم خریداری شده و مطالبات گندمکاران نیز تا 11 تیرماه پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به میزان خرید تضمینی گندم در استان زنجان اظهار کرد: تا به امروز حدود 41 هزار تن خرید تضمینی گندم در استان زنجان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این میزان گندم 104 میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: همه مطالبات کشاورزان در خرید گندم تا 11 تیرماه پرداخت شده است.

,

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه میزان پرداختی‌ها تا امروز 11 میلیارد و 245 میلیون تومان بوده است ابراز کرد: امسال نسبت به سال گذشته وضعیت پرداختی‌ها نسبتا خوب بوده ولی در پرداختی‌ها با فاصله 10 روزه مواجه هستیم.

,

وی همچنین به میزان خرید توافقی گندم در استان زنجان اشاره و ابراز کرد: خرید توافقی گندم در مرکز مینوی خرمدره نیز حدود 14 هزار تن انجام شده است.

,

رحمنی با تاکید براینکه مجموع خرید تضمینی گندم در استان زنجان حدود 55 هزار تن است بیان کرد: میزان خرید تضمینی گندم در سال جاری 365 هزار تن پیش‌بینی شده است.

,

وی تاکید کرد: تا به امروز در خرید نقطه به نقطه نسبت به سال گذشته با افزایش خرید گندم مواجه هستیم و اگر این روند ادامه دار باشد در میزان خرید گندم نسبت به سال گذشته با افزایش مواجه خواهیم بود.

,

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در مورد وضعیت کیفیت گندم امسال نیز گفت: به خاطر شرایط جوی هفته‌های اول خرداد ماه گندم‌های برخی از نقاط باد زده و چروکیده هستند.

,

وی با بیان اینکه این شرایط به صورت منطقه‌ای است عنوان کرد: در برخی از مناطق نیز سن زدگی بالا بوده و این نیز به صورت منطقه‌ای است و در برخی از مناطق سن زدگی اتفاق افتاده است.

,

رحمنی شرایط کلی کیفیت گندم در استان زنجان را مطلوب دانست و گفت: عملیات خرید گندم در استان زنجان همچنان ادامه دارد.

,

وی در مورد توزیع شکر تنظیم بازاری ابراز کرد: شکر تنظیم بازار در حال توزیع است و قیمت تحویل در درب انبار 6 هزار و 300 برای خانوارهای با کیسه‌های 50 کیلو‌گرمی بوده و برای قیمت برای مصارف صنف و صنعت نیز 6 هزار و 700 تومان تعیین شده است.

,

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در مورد توزیع برنج تنظیم بازاری نیز گفت: تا به امروز در این مورد از تنظیم بازاری کشوری چیزی اعلام نشده و در حال حاضر برنج تنظیم بازاری توزیع نمی‌شود و تابع مجوز تنظیم بازار کشوری هستیم و اگر مجوز توزیع داده شود نسبت به توزیع آن اقدام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه