اخبار داغ

از تمرینات انفرادی تا لغو اردوی خارجی؛

سایه نحس کرونا دست از سر قهرمان المپیک برنمی‌دارد/ حدادی: هنوز هم نفسم می‌گیرد

سایه نحس کرونا دست از سر قهرمان المپیک برنمی‌دارد/ حدادی: هنوز هم نفسم می‌گیرد
قهرمان دوومیدانی از شرایط تمرینی و اردویی‌اش راضی نیست، اما هنوز به کسب مدال در المپیک امیدوار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بحران کرونا تاثیر مهمی روی زندگی حرفه‌ای و شرایط قهرمان ارزنده دوومیدانی کشور گذاشت؛ تاجایی که احسان حدادی هم از برنامه‌های خود عقب ماند و هم به این بیماری شایع ابتلا پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک کشور که با شیوع بحران کرونا از زمستان سال گذشته با مشکلات بسیاری مواجه شد، اکنون با شرایطی بهتر به المپیک و مدال‌آوری مجدد در این رقابت‌ها فکر می‌کند.

,

حدادی پیش از اپیدمی کرونا قصد داشت برای اردوهای آماده‌سازی خود به کشور آمریکا سفر کند اما با بحرانی شدن شرایط این بیماری در جهان و بسته شدن مرزها و ایرلاین‌ها، پس از دوبار تعویق در سفر نهایتاً اردوی خود را بالاجبار لغو کرد تا ابتدای تیرماه در جزیره کیش اردویی تمرینی برگزار کند. احسان حدادی تقریباً 6 ماه است که معوقات مربی آمریکایی خود را پرداخت نکرده و به همین جهت این مدت را به‌تنهایی و بدون سرمربی تمرین می‌کند.

,

حدادی که ایام عید نوروز 99 را با ابتلا به کرونا و بستر بیماری سپری کرده بود، طی دیداری با رئیس کمیته ملی المپیک قرار شد تا وضعیت تمرینی و مالی‌اش بهتر شود اما هنوز این اتفاقات رخ نداده است.

,

 

, ,

*حدادی: فکر و ذکرم فقط المپیک است

, *حدادی: فکر و ذکرم فقط المپیک است,

حدادی درمورد آخرین شرایطش اظهار داشت: اردوی کیش تمام شد و خدا را شکر یک اردوی بسیار خوب بود.بعد از شکست دادن کرونا سعی کرده ام که بیشتر حواسم به خودم باشد.قبلا هم گفتم سلامتی مهمتر از ورزش کردن است.با این حالا ممکن است المپیک برگزار شود و ما ورزشکاران ایرانی باید آماده آماده باشیم.

,

قهرمان المپین ایران دررابطه با وضعیت تمرینی خود گفت: 6 ماهی هست که حقوق مربی‌ام را نداده‌اند.گلایه کنیم می شویم منتقد! خب من خودم دارم تمرین می‌کنم و خیلی از هزینه‌ها را خودم می‌دهم اما گاهی آدم آنقدر انتقاد می‌کند که دیگر خودش هم خسته می‌شود. سال آینده المپیک است و من و خیلی‌های دیگر باید نماینده ایران باشیم؛ با این وضعیت که نمی‌شود. امیدوارم شرایط سخت خیلی زود تمام شود و مردم و همه ما به زندگی‌های عادی‌ای که داشتیم برگردیم.

,

حدادی درمورد ابتلایش به کرونا و وضعیت سلامتی‌اش نیز بیان کرد: خیلی بد بود. حتی نمی‌خواهم به آن روزها فکر کنم.هنوز هم وقتی تمرین می‌کنم نفسم از این ویروس لعنتی می‌گیرد. دعا می‌کنم که به زودی شر این ویروس از سر ایران و همه کشورهای جهان کنده شود.

,

احسان حدادی در خاتمه صحبت‌هایش تصریح کرد: من همه فکر و ذکرم المپیک است. می‌خواهم مدال بگیرم اما دوستان، آقایان مسئول ،نه فقط من که ورزشکاران المپیکی‌تان را حمایت کنید؛ حمایت کنید تا بتوانیم دوباره پرچم ایران را بالا ببریم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه