اخبار داغ

آغاز پخش مجموعه «شبکه کوچک» از آبان ماه

آغاز پخش مجموعه «شبکه کوچک» از آبان ماه
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «شبکه کوچک» گفت: اگر برنامه ریزی هایمان روی روال پیش رود از اول شهریور تولید آغاز شده تا به پخش در آبان ماه برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «مسعود صفوی» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «شبکه کوچک» درباره مراحل تولید این مجموعه تلویزیونی گفت: در حال حاضر گروه دکور مشغول ساخت و ساز  دکورهای «شبکه کوچک» در سوله ای واقع در شهرک سینمایی غزالی هستند. طراحی همه دکورها به طور کامل انجام شده است و ساخت دکور ۱۵ درصد پیشروی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: سوله ای ۲۰۰ متری در اختیار گروه تولید قرار گرفته است و دکورها شامل استودیوهای مختلف این شبکه تلویزیونی مثل استودیوی برنامه عروسکی، استاپ موشن و ... است.

,

این تهیه کننده همچنین درباره زمان پخش این مجموعه، افزود: اگر برنامه ریزی هایمان روی روال پیش رود از اول شهریور تولید آغاز شده تا به پخش در آبان ماه برسیم.

,

صفوی در ادامه با اشاره به ساخت عروسک های «شبکه کوچک» نیز گفت: طراحی عروسک ها نیز انجام شده و حدود ۵۰ درصد از این عروسک ها نیز به سرپرستی بنفشه بدیعی ساخته شده اند. 

,

به گزارش فارس، فعالیت های این شبکه شبیه به سایر شبکه ها است و از برنامه های مختلفی تشکیل شده است. از جمله کار عروسکی، اخبار، سریال، سریال عروسکی، انیمیشن و ... که در ۶۰ دقیقه است. کلیت این شبکه با محوریت کودک و نوجوان، روی محوریت خانواده است.

,

امیرسلطان احمدی کارگردانی و سرپرست نویسندگان این مجموعه را در دو فصل ۵۲ قسمتی برای شبکه دو به عهده دارد.

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه