اخبار داغ

فرمانده انتظامی رشتخوار:

عفاف و حجاب گران‌بها‌ترین سرمایه برای کسب امنیت اجتماعی است

عفاف و حجاب گران‌بها‌ترین سرمایه برای کسب امنیت اجتماعی است
حاتمیان گفت: عفاف و حجاب خط قرمز جامعه اسلامی است و کسی که از این خط عبور کند، نه تنها خود را دچار آسیب و خطر می‌سازد بلکه جامعه را نیز دچار فساد و ناامنی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود حاتمیان فرمانده انتظامی رشتخواردر گفت و گو با صبح توس؛ گفت: عفاف و حجاب باعث جلوگیری از آثار سوء بدحجابی و زمینه ساز رشد و ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه است، حجاب و عفت زن سرمایه عظیمی است که به واسطه آن زن احساس امنیت و ارزشمندی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی با اشاره به نظرات منفی برخی از افراد که حجاب را عامل محدودیت و مانعی برای رشد و شکوفایی زن در جامعه معرفی می کنند، گفت: حجاب تنها محدودیت نیست، بلکه به نوعی مصونیت است که احساس امنیت و آرامش را برای فرد با حجاب به همراه دارد.

 حاتمیان به آسیب ها و تهدیدات بی حجابی و بی عفتی اشاره کرد و بیان داشت: امروزه باید با فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مبارزه بی حجابی و بدحجابی رفت، زیرا دشمن از جبهه فرهنگی وارد شده پس باید با اقدامات فرهنگی به مقابله با آن پرداخت.

فرمانده انتظامی رشتخوار در پایان یادآور شد: حجاب و عفاف خط قرمز جامعه اسلامی است و کسی که از این خط عبور کند نه تنها خود را دچار آسیب و خطر می سازد بلکه جامعه را نیز دچار فساد و ناامنی می کند و بنابر این باید همانطور که برای رعایت قانون در جامه فرهنگ سازی می شود رعایت حجاب و عفاف نیز در دستور کار فرهنگ سازان و اهالی رسانه قرار گیرد، تا انشاء الله روز به روز شاهد رعایت بیشتر این قانون الهی که قطعاً به نفع‌ همه مردم و کل جامعه بشری است در جامعه اسلامی خود باشیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه